4 Grudzień 2020, 23:03:35

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



2010/07/01 Piknik w STANGRECIE

Zaczęty przez Radek, 21 Czerwiec 2010, 16:36:03

Poprzedni wątek - Następny wątek

Połączone Zdarzenia

SebOOl

1. Jaszczur + Ania (kilka minut po godz. 17:00)
2. Radek + Dorota
3. Marcin + Ola (około 19,praca )
4. Krzysiek + Dorota
5. Andrzej + Agnieszka ok.17-tej
6.Grzesiek(może będę,a jak będę to nie wiem czy będę miał odwagę podejść do was hehe)
7. karola + erni + Jeremi  ( spoko Grzesiu, zapewniam że nie gryziemy ;) )
8. pat + może Jola Jola ;)
9. Karina
10. SebOOl + Iza
Czasami aby pójść dalej do przodu trzeba się cofnąć.<br />Niewiedza daje znacznie większe poczucie pewności siebie niż wiedza. /Karol Darwin/<br />Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy. /Sokrates/

kali

1. Jaszczur + Ania (kilka minut po godz. 17:00)
2. Radek + Dorota
3. Marcin + Ola (około 19,praca )
4. Krzysiek + Dorota
5. Andrzej + Agnieszka ok.17-tej
6.Grzesiek(może będę,a jak będę to nie wiem czy będę miał odwagę podejść do was hehe)
7. karola + erni + Jeremi  ( spoko Grzesiu, zapewniam że nie gryziemy  )
8. pat + może Jola Jola
9. Karina
10. SebOOl + Iza
11.Kali
kali

Motorynka

No to moze i ja sie wyrobie,

1. Jaszczur + Ania (kilka minut po godz. 17:00)
2. Radek + Dorota
3. Marcin + Ola (około 19,praca )
4. Krzysiek + Dorota
5. Andrzej + Agnieszka ok.17-tej
6.Grzesiek(może będę,a jak będę to nie wiem czy będę miał odwagę podejść do was hehe)
7. karola + erni + Jeremi  ( spoko Grzesiu, zapewniam że nie gryziemy  )
8. pat + może Jola Jola
9. Karina
10. SebOOl + Iza
11.Kali
12 Motorynka + plecak (moze jakis stary znajde :D)

K-Pax

Cytat: mOtOrynka w 29 Czerwiec 2010, 23:20:28
No to moze i ja sie wyrobie,

1. Jaszczur + Ania (kilka minut po godz. 17:00)
2. Radek + Dorota
3. Marcin + Ola (około 19,praca )
4. Krzysiek + Dorota
5. Andrzej + Agnieszka ok.17-tej
6.Grzesiek(może będę,a jak będę to nie wiem czy będę miał odwagę podejść do was hehe)
7. karola + erni + Jeremi  ( spoko Grzesiu, zapewniam że nie gryziemy  )
8. pat + może Jola Jola
9. Karina
10. SebOOl + Iza
11.Kali
12 Motorynka + plecak (moze jakis stary znajde :D)
13. To na mnie pada ten numer?  ;D   K-Pax z niespodzianką! Ale nie kobietą... oj też nie z facetem... przestańcie...  ;D

Moderator kazał mi tutaj bajerować...a ja nie umiem sztuki bajeru... Ot problem. Co by tu napisać? ee....szkoda czasu.

Gery

30 Czerwiec 2010, 21:59:05 #19 Ostatnia edycja: 30 Czerwiec 2010, 22:07:09 by TomekAAA
1. Jaszczur + Ania (kilka minut po godz. 17:00)
2. Radek + Dorota
3. Marcin + Ola (około 19,praca )
4. Krzysiek + Dorota
5. Andrzej + Agnieszka ok.17-tej
6.Grzesiek(może będę,a jak będę to nie wiem czy będę miał odwagę podejść do was hehe)
7. karola + erni + Jeremi  ( spoko Grzesiu, zapewniam że nie gryziemy  )
8. pat + może Jola Jola
9. Karina
10. SebOOl + Iza
11.Kali
12 Motorynka + plecak (moze jakis stary znajde :D)
13. To na mnie pada ten numer?  ;D   K-Pax z niespodzianką! Ale nie kobietą... oj też nie z facetem... przestańcie...  ;D
14. Gery + byc moze koleżanka z peło :)(nie wiem o której ,zależy ile zejdzie praca w terenie z mocherami ale bede:)
15. TomekAAA + żonka i "stonka".
V2 czy V4 ale zawsze V:)

Szczurkov

1. Jaszczur + Ania (kilka minut po godz. 17:00)
2. Radek + Dorota
3. Marcin + Ola (około 19,praca )
4. Krzysiek + Dorota
5. Andrzej + Agnieszka ok.17-tej
6.Grzesiek(może będę,a jak będę to nie wiem czy będę miał odwagę podejść do was hehe)
7. karola + erni + Jeremi  ( spoko Grzesiu, zapewniam że nie gryziemy  )
8. pat + może Jola Jola
9. Karina
10. SebOOl + Iza
11.Kali
12 Motorynka + plecak (moze jakis stary znajde :D)
13. To na mnie pada ten numer?  ;D   K-Pax z niespodzianką! Ale nie kobietą... oj też nie z facetem... przestańcie...  ;D
14. Gery + byc moze koleżanka z peło :)(nie wiem o której ,zależy ile zejdzie praca w terenie z mocherami ale bede:)
15. TomekAAA + żonka i "stonka".
16. Pszczurkow+Doda
BRH+  tel. 530482278
Nie zajmuje się aktywacją kont!!!

http://dogry.pl/r/30541347

jacu

1. Jaszczur + Ania (kilka minut po godz. 17:00)
2. Radek + Dorota
3. Marcin + Ola (około 19,praca )
4. Krzysiek + Dorota
5. Andrzej + Agnieszka ok.17-tej
6.Grzesiek(może będę,a jak będę to nie wiem czy będę miał odwagę podejść do was hehe)
7. karola + erni + Jeremi  ( spoko Grzesiu, zapewniam że nie gryziemy  )
8. pat + może Jola Jola
9. Karina
10. SebOOl + Iza
11.Kali
12 Motorynka + plecak (moze jakis stary znajde :D)+ Jacu (oby nie było trampoliny)
13. To na mnie pada ten numer?  ;D   K-Pax z niespodzianką! Ale nie kobietą... oj też nie z facetem... przestańcie...  ;D
14. Gery + byc moze koleżanka z peło :)(nie wiem o której ,zależy ile zejdzie praca w terenie z mocherami ale bede:)
15. TomekAAA + żonka i "stonka".
16. Pszczurkow+Doda
GG 4875121

MarcinKielce


1. Jaszczur + Ania (kilka minut po godz. 17:00)
2. Radek + Dorota
3. Marcin + Ola (około 19,praca ) (zapomniałem o imieninach mamy"Halina", ale i tak będziemy chociaż na chwilkę się przywitać)
4. Krzysiek + Dorota
5. Andrzej + Agnieszka ok.17-tej
6.Grzesiek(może będę,a jak będę to nie wiem czy będę miał odwagę podejść do was hehe)
7. karola + erni + Jeremi  ( spoko Grzesiu, zapewniam że nie gryziemy  )
8. pat + może Jola Jola
9. Karina
10. SebOOl + Iza
11.Kali
12 Motorynka + plecak (moze jakis stary znajde :D)+ Jacu (oby nie było trampoliny)
13. To na mnie pada ten numer?  ;D   K-Pax z niespodzianką! Ale nie kobietą... oj też nie z facetem... przestańcie...  ;D
14. Gery + byc moze koleżanka z peło :)(nie wiem o której ,zależy ile zejdzie praca w terenie z mocherami ale bede:)
15. TomekAAA + żonka i "stonka".
16. Pszczurkow+Doda
---Nie ważne czym jeździsz. Ważne jak tym jeździsz.---

pauluss

1. Jaszczur + Ania (kilka minut po godz. 17:00)
2. Radek + Dorota
3. Marcin + Ola (około 19,praca ) (zapomniałem o imieninach mamy"Halina", ale i tak będziemy chociaż na chwilkę się przywitać)
4. Krzysiek + Dorota
5. Andrzej + Agnieszka ok.17-tej
6.Grzesiek(może będę,a jak będę to nie wiem czy będę miał odwagę podejść do was hehe)
7. karola + erni + Jeremi  ( spoko Grzesiu, zapewniam że nie gryziemy  )
8. pat + może Jola Jola
9. Karina
10. SebOOl + Iza
11.Kali
12 Motorynka + plecak (moze jakis stary znajde )+ Jacu (oby nie było trampoliny)

13. To na mnie pada ten numer?     K-Pax z niespodzianką! Ale nie kobietą... oj też nie z facetem... przestańcie... 
14. Gery + byc moze koleżanka z peło (nie wiem o której ,zależy ile zejdzie praca w terenie z mocherami ale bede:)
15. TomekAAA + żonka i "stonka".
16. Pszczurkow+Doda
17. pauluss+żona+dobytek:)
USŁUGI BHP I PPOŻ
TEL 663789026 - PAWEŁ

Duszmen

No nareszcie większa grupa się zebrała. Szkoda, że nie mogłem być z Wami. Wrzućcie jakieś foty to sobie chociaż powzdycham co?
"DUSZMEN-VEGA" - Szkoła Jazdy z Duszą

                   Kat. AM, A1, A2, A, B, C, ADR
                      Kielce, ul.Seminaryjska 5

    Maciek DUSZA - tel. 602 887 447 ; 41 343 27 20