20 Październik 2020, 07:12:38

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Propozycja tematu głównego w tym dziale.

Zaczęty przez pawel, 1 Marzec 2010, 18:39:28

Poprzedni wątek - Następny wątek

Szczurkov

Ogólnie Liberty nie polecam szczerze! Natomiast z czystym sumieniem polecam Przemka Cicheckiego. Mam serwis na Ściegiennego za dawną lecznicą zwierząt i stadniną koni po lewej stronie. Jego wizytówkę czasami można dostać u nas w sklepie ;) (piszę czasami bo idą jak świeże bułeczki)  ;D Zresztą do Przemka trzeba się już teraz umawiać na dwa miesiące na przód tyle ma roboty.. ale właśnie to świadczy o mechaniku najlepiej.
BRH+  tel. 530482278
Nie zajmuje się aktywacją kont!!!

http://dogry.pl/r/30541347

K-Pax

1) podstawowe szkolena sieci serwisowych każą wpisywać w takie fora informacje , jacy to są zajefajni właściwi ludzie
2) kazdy moderator, ma swoje ulubione firmy lub nie... o nielubianych może ale nie musi blokować posty negatywne i odwrotnie.. Ciekawe czy to przejdzie przez cenzurę  8)
3) byłem ostatnio w jednym mieście daleko stąd. Chciałem kupić łańcuch, olej do  amortyzatorów i łyżki do opon.. było tam na drogach bardzo mało motocykli, ale znalazłem całe zagłębie firm... tak ze 20cia! No to myłse sobie - eldorado! Po odwiedzenie 15 takich pierdolników, udało mi sie kupić, w jednym olej, w innym łańcuch itd... słowem było tych firm 5 razy za dużo, przez co w każdej niewiele było do kupienia... Straciłem kupe czasu na te zakupy...  Łyżki do opon kupiłem dopiero jakieś 500 km dalej ! wrrr Za wszystko zapłaciłem 3 razy tyle co w Polsce i uważam, że nie zawsze dużo firm i serwisów oznacza lepiej...
Bo za małe serwisy, nie kupią kompa diagnostycznego do wtrysków za 30 tys... a ktoś je musi mieć, wtedy albo trzeba dymać do Warszawy i przepłacać, albo inne kombinacje.. Chyba , że małe serwisy sie zaczną łączyć w większe. To by było dobre wyjście... Tylko, to utopia...a życie nie jest takie łatwe w spółkach. No dobra. Już nie marudzę. Fajnie , że jeden mechanik przyjechał z Warszawy, to może i reszta sie podciągnie, bo jak na razie, to wszyscy sa na poziomie szkoły podstawowej.. ( dawno dawno temu byłem tez mechanikiem motocyklowym..)
Ps. Gdzie wyregulować wtryski i podpiąć moduł sportowy Proxa do zmiany dawkowania paliwa ? potrzebuje do tego hamowni, analizatora spalin i porządne oprogramowanie...a mechanik powinien być mądrzejszy ode mnie jesli łaska, bo już nie jeden komputer mi wymieniano na gwarancji  ;) Po co to robić? Oczywiście dla zabawy ;-)
Moderator kazał mi tutaj bajerować...a ja nie umiem sztuki bajeru... Ot problem. Co by tu napisać? ee....szkoda czasu.

Arek

Cytat: K-Pax w 24 Marzec 2010, 21:38:45

Ps. Gdzie wyregulować wtryski i podpiąć moduł sportowy Proxa do zmiany dawkowania paliwa ? potrzebuje do tego hamowni, analizatora spalin i porządne oprogramowanie...a mechanik powinien być mądrzejszy ode mnie jesli łaska, bo już nie jeden komputer mi wymieniano na gwarancji  ;) Po co to robić? Oczywiście dla zabawy ;-)


Jeszcze trochę poczekaj aż urosnę ;D

Kolega bodajże Caprik mówił coś o hamowni w Radomiku, możesz go zapytać. A tak to Kraków, ew. pytać serwisy które przygotowują motocykle to wyścigów chociażby WMMP (Wrocław, Warszawa).

piter

Cytat: K-Pax w 24 Marzec 2010, 21:38:45
...
Ps. Gdzie wyregulować wtryski i podpiąć moduł sportowy Proxa do zmiany dawkowania paliwa ? potrzebuje do tego hamowni, analizatora spalin i porządne oprogramowanie...a mechanik powinien być mądrzejszy ode mnie jesli łaska, bo już nie jeden komputer mi wymieniano na gwarancji  ;) Po co to robić? Oczywiście dla zabawy ;-)


K-Pax,
myślę, że w tym zakresie mylisz mechanika z tunerem. Zostawmy każdemu co jego - mechanikowi obsługę i naprawy, a tunerowi strojenie wyczynowych motocykli.

Pozdrawiam
Piter
P.S.
W jaki sposób regulujesz wtryski ? Ciekawy jestem.
Hobbystyczne śrub kręcenie to je ono.
mobile:  501 320 925