20 Wrzesień 2020, 04:23:35

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



spotkanie i latanie

Zaczęty przez EMEK, 16 Lipiec 2009, 00:00:00

Poprzedni wątek - Następny wątek

PAWEŁ

A ustalona jest juz jakas trasa ? i mam pytanie predkosc przelotowa ? ;) , pytam bo dział szybka jazda  ;)
535460255

Artur RR

Trasa to sprawa otwarta, moja propozycja - Cedzyna>Św. Katarzyna>Krajno> Gorno. Ladna trasa,ladne widoki a potem mozemy wrocic do centrum i gdzies posiedziec pogadac. Wszytko do ustalenia.
Peace Sells... But Who's Buying?

PAWEŁ

znam ta trase , ładny asfalcik , to jak do 130km/h przelotowa to sie pisze jak powyzej to nie 
535460255

jaszczur

Miedzy Leszczynami a Ciekotami jest pełno ubytków w jezdni.

PAWEŁ

ale na bocznych a nie glowna na łagów , ostatnio jechałem i było ok
535460255

Artur RR

Nie wiem gdzie ty tam chcesz 130 leciec.. na tych winklach kolo krajna? :D
Peace Sells... But Who's Buying?

PAWEŁ

130 to mało , z kolega tam pedziłem ponad 180 tylko on prowadził bo ja nie mam takiego doswiadczenia , jezdziłem do byłej z lechowa wiec nie raz przemierzałem ta trase w dzien i w nocy
535460255

Artur RR

Ale to mamy zapier... czy wmiare normalnie sie przejechac? hehe
Peace Sells... But Who's Buying?

Kuba`125

No 180 km/h to raczej już jazda na latanie ,ale na sportach ,bo w grupie to jednak za dużo taka moja opinia,tym bardziej,że teraz wszędzie żwirek,piach i dziury do obrzydzenia >:(.
Życzę szerokiej i przyczepnej  drogi :)
Dziewięć pięć czteRRy ;D

PAWEŁ

31 Marzec 2011, 23:37:01 #39 Ostatnia edycja: 31 Marzec 2011, 23:39:42 by PAWEŁ
Cytat: ArturSV650S w 31 Marzec 2011, 22:56:01
Ale to mamy zapier... czy wmiare normalnie sie przejechac? hehe
ostatnio jak ze znajomymi wyjechalem to zasuwali 200 po obwodnicy i tez niby miala byc mala rundka , niestety ja zostałem daleko w tyle bo to nie dlamnie ,
535460255

Artur RR

Co bedziemy gadac o predkosciach, wyjdzie w praniu tzn. w jeżdzie. Wpadasz? ;)
Peace Sells... But Who's Buying?

PAWEŁ

wpadne , moze o była jeszcze zachacze  ;D
535460255

Artur RR

To wszyscy razem pojedziemy z toba hehe :D
Peace Sells... But Who's Buying?

PAWEŁ

dopiero sie wkurzy  ;D , nie lubi motorów
535460255

TomekzCK

Dla mnie prędkość 200 km/h w miejscach gdzie jest na to możliwość nie jest mi obca :D ale patrząc po wstępnie zaproponowanej trasie to raczej nie będzie ona możliwa do osiągnięcia   ;)
Tak łatwo pomylić głupotę z odwagą, a rozsądek z tchórzostwem.