26 Listopad 2020, 09:24:45

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Przegląd gdzie z amerykańcem przednie kierunki

Zaczęty przez pawel, 27 Luty 2010, 01:06:59

Poprzedni wątek - Następny wątek

pawel

Witam,
Gdzie w CK można jechać i zrobić przegląd jeżeli moto ma przednie kierunkowskazy podświetlane - wersja USA?
Info proszę na prv. Chyba nie muszę pisać dlaczego na prv :)
Z góry dzięki.

Andrzej

Jedź na ul. Krakowską do do dawnej stacji renault prawie na przeciwko salonu opla. Tam bardzo przychylnie patrzą na motocyklistów. A jeżeli tam przeglądy nie przejdzie to znaczy że czeka cię przeróbka , bo nie wiem jak na to zapatruje się drogówka.

TomekAAA


sebo

Jedź obok T e S c O na Świętokrzyskiej (też mam amerykańca) - tanio i bezproblemowo
Najlepiej w trójkącie (HONDA + YAMAHA + JA)

Sebastian  tel. 692 - 237 - 708

sebo

27 Luty 2010, 12:10:52 #4 Ostatnia edycja: 27 Luty 2010, 12:12:38 by sebo
aha, jeszcze jedna praktyczna rada:
jeśli chcesz, aby kierunki nie świeciły cały czas wystarczy, że rozłączysz jeden z trzech kabelków zasilających. metodą prób i błędów dojdziesz , który jest właściwy. W motocyklach na rynek europejski są dwa kable i to samo możesz zrobić w swoim. Bajer jednak jak cały czas świecą  ;)
PS: Pamiętaj o zaizolowaniu rozłączonej końcówki
Najlepiej w trójkącie (HONDA + YAMAHA + JA)

Sebastian  tel. 692 - 237 - 708

Duszmen

Paweł mam to samo u siebie i nie ma żadnego problemu z przeglądem. Bajer jak nie wiem gdy świecą cały czas  ;D
"DUSZMEN-VEGA" - Szkoła Jazdy z Duszą

                   Kat. AM, A1, A2, A, B, C, ADR
                      Kielce, ul.Seminaryjska 5

    Maciek DUSZA - tel. 602 887 447 ; 41 343 27 20

pawel

Cytat: sebo w 27 Luty 2010, 12:10:52
aha, jeszcze jedna praktyczna rada:
jeśli chcesz, aby kierunki nie świeciły cały czas wystarczy, że rozłączysz jeden z trzech kabelków zasilających. metodą prób i błędów dojdziesz , który jest właściwy. W motocyklach na rynek europejski są dwa kable i to samo możesz zrobić w swoim. Bajer jednak jak cały czas świecą  ;)
PS: Pamiętaj o zaizolowaniu rozłączonej końcówki

Dzięki właśnie przeglądałem wczoraj schemat instalacji elektrycznej i doszedłem do tego samego :).
Trzeba tylko lampę przednią zdemontować.

pawel

29 Marzec 2010, 11:28:31 #7 Ostatnia edycja: 29 Marzec 2010, 23:16:15 by iPawelek
Pojechałem na przegląd do stacji kontroli pojazdów.
Gość mi mówi poważnie że mam włączyć światła postojowe uśmiechnąłem się i powiedziałem, że moto nie ma.
Więc on na to, że nie przejdzie przeglądu bo musi mieć postojowe, po grzecznej rozmowie i tłumaczeniu że moto nie ma czegoś takiego przegląd  moto przeszedł pozytywnie.
Gość mi mówił, że w przepisach jest że powinien posiadać. Wiec grzecznie mu powiedziałem, że jest różnica między słowem powinien a musi.

Może ktoś z Was spotkał się już z takim zapisem lub sytuacją???

Przednie kierunki odłączyłem nawet nie trzeba było przecinać przewodów były już ładne złączki:)

denwer

Nie wiem Pawle jak u ciebie ale ja w swoim mam postojowe, mijania i długie czyli komplecik.
Jincheng Knight 50cc -> 110cc -> Lifan LF250 -> Lifan LF250 :( -> Jincheng Knight 110cc -> Zipp roadstar  Tel: 605950155
http://picasaweb.google.pl/denwer4u/

pawel

Cytat: denwer w 29 Marzec 2010, 18:23:05
Nie wiem Pawle jak u ciebie ale ja w swoim mam postojowe, mijania i długie czyli komplecik.

W amerykańcach wiąże się to z przerobieniem reflektora i stacyjki.

piter

Pawle,
z szacunkiem ale "wystawiłeś" w sumie przychylnego Tobie, gościa.
Internet ma to do siebie, że dostępny jest dla wszystkich, z mendami włącznie.
Powściągliwości trochę.
Pozdrawiam
Piotr
Hobbystyczne śrub kręcenie to je ono.
mobile:  501 320 925

denwer

Cytat: iPawelek w 29 Marzec 2010, 21:33:01
Cytat: denwer w 29 Marzec 2010, 18:23:05
Nie wiem Pawle jak u ciebie ale ja w swoim mam postojowe, mijania i długie czyli komplecik.

W amerykańcach wiąże się to z przerobieniem reflektora i stacyjki.

Nie wiedziałem że amerykańce nie posiadają postojowych, ale w takim razie mechanik miał rację, że moto w Polsce winno mieć postojowe.
( w sumie trzeba szukać stacji co patrzą przychylniej na takie motocykle)

Pozdrawiam i życzę wszystkim bezproblemowych przeglądów.

P.S.
Ostatnio jak zatrzymała mnie policja do rutynowej kontroli to sprawdzali w moto również pełne oświetlenie. (oni mogą być mniej przychylni.)
Jincheng Knight 50cc -> 110cc -> Lifan LF250 -> Lifan LF250 :( -> Jincheng Knight 110cc -> Zipp roadstar  Tel: 605950155
http://picasaweb.google.pl/denwer4u/

pawel

Musze sprawdzić czy jest jakiś plus przy wyłączonej stacyjce w wiązkach ukrytych pod reflektorem. Jak nie ma to doprowadzę wywiercę otwór w reflektorze na biała diodę i wodoszczelny włącznik :)
Może nie profesjonalne ale wyjdzie taniej niż wymiana stacyjki :)

pawel

Cytat: piter w 29 Marzec 2010, 22:40:21
Internet ma to do siebie, że dostępny jest dla wszystkich, z mendami włącznie.
Powściągliwości trochę.
Pozdrawiam
Piotr

Piter dzięki za zwrócenie uwagi poprawiłem post.

Tylko mnie trochę zdziwiła sprawa ze światłami postojowymi. Bo jak motocykl nie jest konstrukcyjnie, fabrycznie wyposażony w światła postojowe to powinien  być  tak dopuszczony do ruchu. Zmiana kloszy na pomarańczowe + wyłączenie kierunków ok.

W ogóle to dziwie się że moto nie maja wręcz obowiązku posiadania w przednich migaczach żarówek dwu żarnikowych. Uważam tak dlatego że jadąc w nocy często widzę jak jedzie samochód i ma spaloną jedną żarówkę pól biedy jak jest to prawa spalona gorzej jak lewa. Jak jest wąska droga może pomyśleć że jedzie skuterek lub moto poboczem jedzie a tu okazuje się że samochód tylko że  ma spaloną lewą żarówkę często nawet postojową.
Kierunki lekko świecące w motocyklach pozwoliły by odróżnić motocykl od kierowcy samochodu któremu nie chce wymienić się żarówki. Dlatego pozostawiam przymrużone kierunki w nocy tez jesteśmy bardziej widoczni.

Gery

1 Kwiecień 2010, 11:25:51 #14 Ostatnia edycja: 1 Kwiecień 2010, 11:29:22 by Gery
Cytat: iPawelek w 29 Marzec 2010, 11:28:31
, po grzecznej rozmowie i tłumaczeniu że moto nie ma czegoś takiego przegląd  moto przeszedł pozytywnie.
Gość mi mówił, że w przepisach jest że powinien posiadać. Wiec grzecznie mu powiedziałem, że jest różnica między słowem powinien a musi.




W języku prawniczym "powinien" znaczy tyle co musi w odróżnieniu od "może".
Ja w zasadzie też szukam przychylnej stacji przeglądu, moja suza jest z UK i moze byc problem z kątem świateł na pierwszym przeglądzie . Sprobuję chyba tam gdzie piszecie chyba że macie lepsze opcje to proszę na priv. Kielce i okolice.
V2 czy V4 ale zawsze V:)