30 Październik 2020, 01:41:15

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



2010/01/10 - WIELKIEJ ORKIESTRZE ŚWIĄTECZNEJ POMOCY

Zaczęty przez kali, 6 Styczeń 2010, 16:24:00

Poprzedni wątek - Następny wątek

Motorynka

Oj fajnie bylo, szczegolnie jak z Piotrusiem z dachu Galerii ogladalismy sobie fajerwerki :P  a potem spokojnie zawiezlismy Pauline do domku (choc troche slisko bylo) ale strasznie fajna ta Paulina i przegadalismy cala trase :) PS. z tajnego żródła się dowiedziałam że nie bedzie afery za jazde na motocyklach po Galeriii ;P 
Bylo super :)))

Rafal

szacun Piter i gratulację za udana imprezę ..

piter

11 Styczeń 2010, 19:04:42 #17 Ostatnia edycja: 12 Styczeń 2010, 10:02:45 by Duszmen
Cytat: Duszmen w 11 Styczeń 2010, 17:02:37
Cześć wszystkim.

Niniejszym chciałbym bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy pomogli przy obsłudze i targaniu maszyn do galerii "echo" w Tesco. ......Wielki ukłon dla Pitera, który zabezpieczył profesjonalnie transport maszyn w obie strony ...............

http://picasaweb.google.com/Duszmen/18WOSP#


Przyłączam się po całości do podziękowań. Maćku, nie przeceniaj mej roli - pomogłem ile mogłem, i tyle. Ogromne podziękowania należą się przede wszystkim Klaudiuszowi (kierowcy - kurierowi), chłop poświęcił masę swego czasu, serca i energii. Dziękujemy !!!
Pozdrawiam
Hobbystyczne śrub kręcenie to je ono.
mobile:  501 320 925

Duszmen

Nie przeceniam Piotruś, po prostu podobało mi się :) . Dzięki bardzo kierowcy Klaudiuszowi, jeździł za friko.
"DUSZMEN-VEGA" - Szkoła Jazdy z Duszą

                   Kat. AM, A1, A2, A, B, C, ADR
                      Kielce, ul.Seminaryjska 5

    Maciek DUSZA - tel. 602 887 447 ; 41 343 27 20

karola

12 Styczeń 2010, 13:54:20 #19 Ostatnia edycja: 12 Styczeń 2010, 15:08:27 by Duszmen
Serdeczne podziękowania dla motocyklistów za udział w WOŚP od tegorocznej organizatorki akcji w galerii ,,ECHO,,  - Kariny Stankowskiej.
Interesuje mnie przyszłość, bo tam zamierzam spędzać resztę życia.......

,,Człowiek ma prawo patrzeć na drugiego z góry tylko wówczas, kiedy chce mu pomóc aby się podniósł,,.

Iza

Ażesz milusio tutaj  ;D

Prawda jest taka, ze i Karinie naleza sie podziekowania za wyjscie z inicjatywa akcji,promocji forum i  banerow  8)

Sciskam p. Stankowska  :D