26 Październik 2020, 07:53:05

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.

SV 1000 czy fazer 1000?

Zaczęty przez TOM, 25 Listopad 2009, 23:59:07

Poprzedni wątek - Następny wątek

TOM

Siemanko....
Niektórzy wiedzą że jeździłem na fazerze litrowym 2002r.
Miałem dzwoneczka i zmieniam teraz moto.. Lecz nie wiem czy na to samo... Ma ktoś porównanie między SV 1000 a fazerem 1000 nie wiem co lepsze/ jak czytam te wszystkie fora kiedy wpisze w googleto zagadnienie to mi mieszają tylko w głowie na jednym ze kup fazera na drugim ze fazer do dupy... heh
Do tego forum mam zaufanie i wiem że moge na was liczyć:) może ktoś jeździłi na jednym i na drugim i może coś powiedziec na ich temat? a może jakaś inna propozycja?

Moje oczekiwania na moto w sumie sie jeszcze nie ukształtowały bo jestem amatorem i świerzakiem chciałbym żeby motocykl nadawał się w trase jaki i do poruszania si pomieście.
moc jak jeździłem na fazerze litrowym to prawie nigdy nie odkręcałem go na maxa bo poprostu rwał asfalt:P ale lubilem mieć zapas :) (kazdy lubi)
co tu duzo gadać uniwersalne moto by sie przydało i do tego i do tego:)

Napisałem w temacie sv 1000 i fazer 1000 ale nie ograniczam się..
jedyne ograniczenie jakie jest to kaska czyli około 13 tyś..(myślę że to już spory wybór) czasem sie kupi tanio i super moto a czasem przepłacisz a moto rozwalone....
jestem otwarty na wszystkie porady propozycje porownania..........wasze doświadczenia.....
Tomek O.    tel.500 101 822
Jedziemy? :)

Naitsabes

Litrem tak od początku? No ok ;)