27 Październik 2020, 14:53:43

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



2009/11/22 11:00 Roadway !!!

Zaczęty przez karola, 21 Listopad 2009, 12:29:47

Poprzedni wątek - Następny wątek

karola

21 Listopad 2009, 12:29:47 Ostatnia edycja: 29 Marzec 2010, 19:44:28 by karola
Jutro tj. 22.11.09 wszyscy chętni na śmiganko : spotykamy się o 11.00 pod Roadway'em  ;D
Trasa lub punkt docelowy jeszcze nie ustalony :P
Jakieś pomysły? :-\
Interesuje mnie przyszłość, bo tam zamierzam spędzać resztę życia.......

,,Człowiek ma prawo patrzeć na drugiego z góry tylko wówczas, kiedy chce mu pomóc aby się podniósł,,.

sebA

w temacie dobra data ale w opisie mala pomylka;)
hmm, trasa ?
na spotkaniu w piatek ktos cos mowil o Mielcu czy jakos tak..
  , zreszta nie wazny cel tylko sama jazda ;D

Naitsabes

Może trasa ta co na dziś była proponowana?

Motorynka

Hmm, no japatrzylam na jakies ciekawe fotki na gioogle, i taka trase wymyslilam, ale nait mi powiedzial ze moze byc nie zaciekawa droga, zerkniejcie http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Brunona+Jasie%C5%84skiego&daddr=Droga+bez+nazwy+to:Droga+bez+nazwy+to:Droga+bez+nazwy+to:Trasa+746&hl=pl&geocode=FfQjCAMdECw7AQ%3BFbKNCAMdkGs4AQ%3BFdkBCgMd-902AQ%3BFaZHCgMdWEc3AQ%3BFVhNDQMd7to2AQ&mra=ls&sll=50.876611,20.504608&sspn=0.102685,0.21801&ie=UTF8&t=h&z=10&lci=com.panoramio.all

Janek

Hejka , proponuję Kraków lub tak jak rozmawialiśmy Mielec :-) byle głównymi drogami , znudziło mi się trochę wypatrywanie krowich kup za każdym zakrętem :-);-)

pawel

http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Kielce&daddr=Ogrodzieniec+to:miech%C3%B3w+to:kazimierza+wielka+to:wi%C5%9Blica+to:kielce&hl=pl&geocode=FZ0nCAMdWMQ6ASkFEYmvGIgXRzHzzc3AuNglUA%3BFTLTAQMdNtYpASlVVa15tBgXRzEGCaFJf3-tUg%3BFYZiAAMdFZgxASk9Bud716sXRzFZ0bNEBBHyaw%3BFUz9_gIdgLQ4ASnZxhitwssXRzEI_aRTT24Dww%3B%3B&mra=ls&sll=50.488095,20.492249&sspn=0.648317,2.113495&ie=UTF8&ll=50.530889,20.448303&spn=0.64773,2.113495&z=10

Nie będę jechał to tylko propozycja trasy na niej fajny zamek w Ogrodzieniec. Ogólnie kilka miejsc na fajny postój.

Naitsabes

No zgodzę się z Jankiem ale niestety na Kraków jutro sobie pozwolić nie mogę. W każdym razie nie czujcie się mną związani. Śmiało uderzajcie na KRK ;) Z resztą, wyklaruje się pewnie jutro.

shpx

Dziękuję wszystkim za super fajny wypadzik! Kapitalnie było!
Dzięki dzięki dzięki!
Wypad nad morze lub do 3city? Sopot przyjazny motocyklistom: www.siestahostel.pl
Widziałeś Niebieskie Haribo? Ostrzeż nadjeżdżających z przeciwka!
shpx czyt. Szpex lub Szymon :) To jak? Lecimy? ;)

sebA

heh, fajnie fajnie.. ale powrot byl dosc interesujacy;)
,jesli chodzi o mnie to tak mi parowala szybka ze nic nie widzialem,a jak ja otworzylem to mialem lzy na 2 cm. A nie wiem tez czy widziales jak na Krakowskiej zaraz za wiaduktem wybilo mi przednie kolo w gore pare cm i zlapalem shimme przy 150. ciekawie bylo;)  pozdro , i do nastepnego razu..

TomekAAA

Cytat: sebA w 23 Listopad 2009, 07:53:19
heh, fajnie fajnie.. ale powrot byl dosc interesujacy;)
,jesli chodzi o mnie to tak mi parowala szybka ze nic nie widzialem,a jak ja otworzylem to mialem lzy na 2 cm. A nie wiem tez czy widziales jak na Krakowskiej zaraz za wiaduktem wybilo mi przednie kolo w gore pare cm i zlapalem shimme przy 150. ciekawie bylo;)  pozdro , i do nastepnego razu..


BYŁO SUPER!!!

Prędkość przelotowa na poziomie 140 km/h chyba była (średnia z trasy pewnie 100 by wyszła)!!!

Powrót - lekkie szaleństwo!

Na ten "punkt " za wiaduktem, pierwszy wleciałem. Kierownica chodziła na wszystkie strony ale szybko się ustabilizowała. Niezbyt fajne uczucie.

Do następnego!!!!

ps
A gdzie foty?

Motorynka

Oj fajowo bylo :) dziekiiii :))))
Co do powrotu, to mi nie tylko mgla na szybce osiadala ale okulary mialam zaparowane, ciemno jak w d..., ale zajefajnie bylo :))))))
a jak "pierwsza" czesc poleciala to ja sebe na IX wieków jeszcze zlapalam  :))))
ale pogoda nam frajde sprawila :))))

karola

Wypad jak zwykle udany, wyjechało 8 motocykli a wróciło 9 :P
Trasa do Krakowa super, a powrót z atrakcjami mgielnymi :o
Pozdrawiam wszystkich........ SebA wrzuciłbyś jakąś fotkę :)
Interesuje mnie przyszłość, bo tam zamierzam spędzać resztę życia.......

,,Człowiek ma prawo patrzeć na drugiego z góry tylko wówczas, kiedy chce mu pomóc aby się podniósł,,.

shpx

@Seba
Ja tą "hopę" już znam doskonale... zaraz za radarem ;)

Ale tuż przed zjazdem na Krakowską, ostatnie skrzyżowanie, wtarabanił mi się prosto pod koła koleś w BMW touring... i żeby było weselej to na lewy pas!
Ciśnienie mi podskoczyło bo musiałem ostro hamować, długie itp. Wbił się dokładnie za Sebę i prosto pod moje koła! Tomek jechał za mną i pewnie doskonale to widział.
Gdyby nie niedziela i fakt, że chciałem jeszcze o 18:00 wpaść do kościoła z chęcią bym sobie z tym idiotą porozmawiał. @$#%@#$#!!!
Wypad nad morze lub do 3city? Sopot przyjazny motocyklistom: www.siestahostel.pl
Widziałeś Niebieskie Haribo? Ostrzeż nadjeżdżających z przeciwka!
shpx czyt. Szpex lub Szymon :) To jak? Lecimy? ;)

TomekAAA


Gość zachował się jak ostatni imbecyl, bo nawet nie próbował szybko opuścić skrzyżowania tylko jechał powoli.
Trzeba mieć wyobraźnię właśnie na poczet takich baranów. W miejscu włączenia jest właściwie jeden pas z asfaltowym poboczem, który dopiero z 50 m dalej dzieli się na dwa pasy.
Nie miał prawa w ogóle wjeżdżać!


Hopkę też znam ale zazwyczaj przejeżdżam ją wolniej.  ;D

Arek

Sorki za offa, to nie było czerwone BMW 318i Touring bodajże E30 (rekin)?