24 Październik 2020, 01:28:24

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



zaczynamy!!!J

Zaczęty przez blaz, 9 Listopad 2009, 23:03:04

Poprzedni wątek - Następny wątek

Arek

Łukasz a seryjnie tej "przepustnicy" nie ma?

Ja dalej trzymałbym się wymianą na sportowy, kwesdtia elastyczności to też łatwość wchodzenia na obroty, więc sportowy wydech może w tym pomóc, ale wiadomo wybór należy do CIebie ;)
W PC coś tammożna grzebać z dawką benzyny, jakieś wieksze kombinowanie z czasem zapłonów itp. możnaby zrobić na hamownie, i podstroiśc moto bardziej na elastyczność ;)

Kiedyś na ścigaczu był temat o przepustnicy w wydechu,  wg. mnie za duzo grzebania, ale co kto lubi ;D

ŁukaszFZ1000

No właśnie ja mam założony tłumik przelotowy LASER-a bez zaworu,ale mam oryginalny tłumik z zaworem,założenie  zaworu napewno niezaszkodzi , nie jest tak dużo roboty, wyciąć i wspawać :D

PC już mam na oku,mape pod mój wydech też mam,hamownia - może w sezonie,
FJ1100->GSXR750->GSXR1100->TL1000R->CBR1000RR->ZX12R->SV1000S->ZZR1100->ZX10R>FZR1000EXUP>FZ1000

Arek

Ja bym jednak został przy niecięciu tej przelotówki.

Co do hamowni to Twój wybór - ja bym nie odkładał tego na sezon, tylko zgrać to wszystko razem, bo regulacja to podstawa. Jest hamownia w Krakowie (120km) i Mikołowie (Motorynka wie - Irek Sikora), myślę że troche popytać i by się załatwiło coś taniej, ale sprawnie i nie na zasadzie oddajesz - odbierasz, bo to 0 przyjemności ;D