29 Listopad 2020, 16:46:27

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.

2010/04/24 - Otwarcie sezonu K-ce 2010 MSQExpo

Zaczęty przez pwmiki, 7 Listopad 2009, 00:46:07

Poprzedni wątek - Następny wątek

Połączone Zdarzenia

MiszCZu

Na stronce SHL w regulaminie zlotu znalazłem coś o kasce, każdy ma uczestnik zlotu ma wpłacić 15 zł ?? a co do hamowni to bardzo chętnie z niej skorzystam, zobaczymy ile koników biega już po polach  ;D ;D

Naitsabes

Zloty są odpłatne i nasz niestety wyjątkiem nie będzie (to chyba nic nadzwyczajnego?)

Osoby pracujące podczas zlotu wejdą za free.

motogirl27

A ja chętnie bym się przyłączyła do pomocy jednak sama będę jako wystawca i "sponsor" nagród w konkursach wiec realnie nie jestem w stanie być w 2 miejscach na raz ale jednak dałam się namówić na te targi szkoda tylko ze komisja od spraw dotacji przyczepiła się że nie jestem stolarzem i mam problem z dotacją bo tak to bym była w stanie zrobić naprawdę "wypasione" gadżety na nagrody a tak bez maszyn to lipa ale i tak będą ładne. Mam nadzieje ze wyjdzie wszystko ok a w przyszłym roku będą to 2 hale a nie jedna tylko ten zlot taki troszkę beznadziejny do 22?! to co nie którzy nie zdążą wytrzeźwieć hehe jest jeszcze jedno wyjście niedaleko targów jest las można by sie tam na polance rozbić i przekimać a z tego co wiem to bilety maja być jednak po 10 na targi oba motocyklowe i w drugiej hali Matka i dziecko no cóż mamusie z dziećmi do jednej hali tatusiowie do drugiej

MiszCZu

OKo dzięki za info  ;) ;) do zobaczenia na drodze  8) 8)

tomekmajesty

go your own way

Arek

Z lasem to pewnie zaraz pojawią się problemy toalet, śmiecenia itd.....

tomekmajesty

eeee teraz ludek jest bardziej kulturalny ;)
to nie czasy jak na juwenaliach, gdzie stosunki podczas koncertów na świeżym powietrzu się odbywały, teraz prysznic, łózeczko, feromony i inne gadżety ;D
go your own way

Arek