19 Wrzesień 2020, 17:10:58

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.

Powitanie

Zaczęty przez Iguanaback, 22 Sierpień 2018, 17:42:55

Poprzedni wątek - Następny wątek

Iguanaback

Witam wszystkich forumowiczów.
Mam na imię Iga i jestem mam nadzieję w przyszłości szczęśliwą posiadaczką Rometa Routera ws 50 z silnikiem podobno nowym 125cm.
Motorower zamówiłam dzisiaj aż z Poznania. Ja jak narazie jestem totalnie zielona w tej tematyce, więc w wyborze motoru pomagał mi jedynie kolega, którego niestety, ale nie ma w Polsce. Po zapłaceniu zadatku w wysokości 400zł sprawdziłam opinie na temat handlarza(niestety nie wcześniej:)) i okazało się, że większość ocen było negatywnych. Okropnie się przestraszyłam, że motor będzie zepsuty, n ie wiem teraz czy się nie wycofać z zakupu. Co wy myślicie na ten temat? Proszę o pomoc.
Oto link do tego motoru:
https://www.otomoto.pl/oferta/romet-zetka-router-ws-125-50-rej-pl-nowy-silnik-kat-am-b-gwarancja-raty-0-transp-ID6AZVn3.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Rav

po pierwsze to nie jest romet zetkapo drugie to nie jest 125 tylko 70 czyli motorower przerobiony z 50po 3 kilka razy leżał na ziemi.
zobacz na łańcuch napędowy, porażka odrazu do wymiany razem  z zębatkami.
Przednia lampa nawet nie jest na h4 nic w nocy nie zobaczysz.
A te zegary z połamanymi wskazówkami to już wisienka na torcie.
Nie polecam tego egzemplarza.w

Ja bym się wycofał i nie brał bym. Jak chcesz zetke to możesz moją obejrzeć dla porównania.
W Kielcach jest do sprzedania na olx to sobie porównaj.

Sorry Gregory

Sprzęt nie wygląda zachęcająco.
Jeśli nie jesteś mechanikiem to raczej wybieraj sprzęty w których nie dokonywano żadnych poważnych modyfikacji. Motocykl musi być też całkowicie sprawny bo nie jesteś w stanie oszacować kosztów naprawy ani też czy taka naprawa w ogóle jest możliwa.