26 Listopad 2020, 20:29:49

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Moja najdroższa fotka...

Zaczęty przez shpx, 19 Październik 2009, 21:25:23

Poprzedni wątek - Następny wątek

caprik

6 Luty 2010, 14:13:05 #15 Ostatnia edycja: 6 Luty 2010, 14:14:42 by caprik
dokładnie tak, wszystko zależy na kogo się trafi.
zbyt dużo by pisać a tez nie za wiele wypada mi mówić z racji źródła informacji. natomiast fakt faktem. nieco ponad rok wstecz trafiłem na nadgorliwego pana władzę, który czepiał się wszystkiego. skąd pan wraca, co pan ma na pace (a akurat tak wyszło, że miałem wolny tylko samochód dostawczy), dlaczego klamka drzwi pasażera nie działa, itd. jego dociekliwość i próba wmówienia mi, że coś jest nie tak, (poza ta nieszczęsna klamką) zmusiła mnie do uczciwej auto obrony. spojrzałem na błyskające w tylnej szybie cywilnej vectry lamy ledowe i automatycznie znalzłem argument.
- A pan panie władzo dlaczego używa świateł uprzywilejowania w ruchu, nie posiadających homologacji, nie spełniających dyrektywy 65.
-Tak, niemożliwe. A skąd pan wie.
- A wiem
jeszcze kilka słów jużżżżż miłej rozmowy i po sprawie. Policjant szybko oddał dokumenty, już ich nawet nie sprawdzał, pożyczył szerokiej drogi i tyle.

Szanuję policję ale jak tu sanować takich policjantów !!!!!!

Dużo mógłbym pisać znacznie bardziej rażących zaniedbań, za które szary człowiek słono by zapłacił ale niech zostanie to w mej niepamięci:)

pzdr
Samochody specjalne, wedle życzenia, wedle marzenia, projekt, wykonanie --- niebawem na własnym moto a tym czasem na 10-tce, pięknej z Akashi japonce :) ups zapomniałem o poczciwej i wiernej SU - gixer 1100 olejak w fazie metamorfozy :)

kali

kali

sebo

A ja dorzucę coś od siebie:

http://www.antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/

Dosyć często aktualizują, polecam
Najlepiej w trójkącie (HONDA + YAMAHA + JA)

Sebastian  tel. 692 - 237 - 708

sebo

No i jeszcze jedno, fotoradary na motocyklistów na szczęście w dużej mierze nie działają! ! ! (przecież z przodu nie mamy tablicy rejestracyjnej) Jeśli widzisz fotoradar "tylny" (np: u nas często DK nr7 Skarżysko, DK nr 78 Nagłowice ) wystarczy zwolnić do prędkości około 15-20km większej niż dopuszczalna i będzie OK.
Słyszałem, że w Kielcach fotoradary podobno ustawione są na przekroczenie dopiero 75km/h, bo biorąc pod uwagę tolerancje wskazań prędkościomierza co drugi kierowca dostawał by mandat. Tolerancja kilku procent sprawdza się nocą gdy wolno jeździć 60km/h, więc mamy jeszcze 15km "zapasu". Nie wiem tylko jak jest teraz czy fotoradary są na tyle mądre, aby wyróżnić porę dnia od nocy. Kiedyś przekroczenie w dzień do 25 km/h nic nie robiło.

Ja tam wolę uważać , bo to niestety niepotwierdzone plotki...
Najlepiej w trójkącie (HONDA + YAMAHA + JA)

Sebastian  tel. 692 - 237 - 708

shpx

Fotoradary w PL odróżniają porę dnia i nocy, zatem strzelają od 70km/h za dnia i od 80km/h w nocy (oczywiście przykład dotyczy terenu zabudowanego, bez dodatkowych ograniczeń itp.).
Czyli standardowo są ustawiane na +20km/h
Dokładnie wg tej samej zasady strzelają suszarki, czyli +20km/h i policjanci, którzy nie chcą tracić czasu dla głupich 50PLN tylko polują na realne mandaty...

Stosuję tą zasadę na co dzień, robię masę kilometrów i ona po prostu działa. To nie jest żaden mit, pieprzenie - to po prostu jest real.

Druga sprawa: prędkościomierz w każdym pojeździe prędkość zaniża o ok 5-7% i jest to celowy zabieg konstruktorów, którzy chcą mieć spokój od pozwów kierowców, że "licznik oszukuje i dostał mandat".
Wniosek z tego jest prosty: jadąc licznikowo 70 w dzień i 80 w nocy po terenie zabudowanym nic Ci absolutnie nie grozi.

Trzecia sprawa: fotoradary robiące zdjęcia od tyłu są rzadkością, ale są i nie jest to mit. Podobnie ma się sprawa dotycząca samochodów z video-rejestratorem. Ja jadąc na moto, czy autem, niespecjalnie się zastanawiam, czy to taki, czy inny fotoradar - po prostu pilnuję zasady +20 i tyle...

Dla uważnych: poza terenem zabudowanym na drodze jedno jezdniowej przy pojedynczych pasach ruchu mamy 90 na drodze dwujezdniowej z wydzielonym pasem rozdzielczym, z dwoma pasami ruchu 100
Na drodze ekspresowej jednojezdniowej 100
Na drodze ekspresowej dwujezdniowej z rozdzielonymi pasami ruchu 110
I odpowiednio na autostradzie 130

Teraz zasada "+20 licznikowo" i... mamy całkiem sensowne przebiegi. Grunt to umiejętnie się tej zasady trzymać i hamować testosteron tam, gdzie go ewidentnie nie potrzebujemy zbyt wiele.

Wierzcie mi, że stosując się do tej zasady, jeżdżąc dynamicznie i z głową można w miarę płynnie po Polsce się przemieszczać.
Wielu jest kierowców, którzy nie znają wartości ograniczeń i widząc suszarę zwalniają nawet do 40km/h w mieście, albo do 60 na tracie (załamka!). To już jest dramat i strzasznie blokuje ruch (najlepiej na ten temat wiedzą kierowcy C, D).

Ostatnia sprawa: panowie Niebieskie Haribo bardzo rzadko suszą, czają się w krzakach etc. poza miejscami z ograniczeniami...
Największe zagrożenie to video-amatorzy, ale to już osobny temat.

Generalnie: każdy ma swój rozum i umiejętności. Jeździć trzeba z głową nie nastawiając sie niepotrzebnie na kłopoty, a będzie dobrze.
Ja jestem zwolennikiem teorii, że im wcześniej człowiek zacznie się oswajać z prędkością i ruchem, tym lepiej (dlatego ubolewam nad podnoszeniem limitu wieku do prawka itp). Poza tym, im więcej kilometrów się zrobi, tym lepiej. A już najlepiej, jak pozna w swoim życiu kogoś, kto nauczy pokory i wyjaśni błędy jakie się na drodze popełnia. Polecam tutaj troszkę pokory i kursy defensive-driving (sporo tego jest), a naprawdę wiele można się nauczyć nie tylko na 4oo ale również na 2oo.

Ja cenię swoje życie, dobrze mi z nim - samobójcą nie jestem, ale... po prostu kocham prędkość. To moja słabość i tyle. Nie na darmo mam taką maszynę, a nie inną - ona odzwierciedla to, co mnie kręci.

Ok koniec przydługiego elaboratu ;) i przepraszam za odrobinę offtopu ;) hihihi...

I jeszcze jedno:
Szanowni Admini/Modzi!
W ogóle to uważam, że ten topic powinien być dostępny jedynie dla w pełni zarejestrowanych użytkowników naszego forum, którzy spełnią wszystkie wymogi, przedstawią się i mają w pełni uzupełniony profil.
Wypad nad morze lub do 3city? Sopot przyjazny motocyklistom: www.siestahostel.pl
Widziałeś Niebieskie Haribo? Ostrzeż nadjeżdżających z przeciwka!
shpx czyt. Szpex lub Szymon :) To jak? Lecimy? ;)

Naitsabes

11 Luty 2010, 16:22:43 #20 Ostatnia edycja: 11 Luty 2010, 16:33:21 by Naitsabes
CytujI jeszcze jedno:
Szanowni Admini/Modzi!
W ogóle to uważam, że ten topic powinien być dostępny jedynie dla w pełni zarejestrowanych użytkowników naszego forum, którzy spełnią wszystkie wymogi, przedstawią się i mają w pełni uzupełniony profil.


Szymon, jeśli chodzi o moją osobę w pełni się z tobą zgadzam. Staramy się by każdy uzupełniał dane, wklejał avatar, przywitał się paroma słowami o sobie ale nie jest to takie proste. Jak widać parę osób oburzyła konieczność uzupełniania profilu o te informację. Wiesz jak to bywa na forach. Wielu użytkowników się loguje tylko po to by wkleić reklamę lub wrzucić coś do działu 'SPRZEDAM', kilku nawet po parę razy się rejestrowało. Z przyczyn technicznych natomiast, by poszczególny temat wydzielić trzeba by zrobić podforum (i to tam zamieszczać tematy 'nie dla każdego') i ręcznie wybrać, spośród ponad 200 użytkowników, tych którzy mieliby do niego dostęp, albo by mieli do niego wszyscy poza nowo przybyłymi, którym to z czasem by się go udostępniało ale problem ręcznego sterowania procesem pozostaje. O ile mi wiadomo poszczególnego wątku zamknąć się nie da (trzeba by zamknąć cały dział "prasa i przepisy ruchu drogowego), nie mówiąc o przydzielaniu do niego dostępu poszczególnym forumowiczom (w tej sprawie Sebool będzie wiedział więcej). Tą kwestię planujemy rozwiązać inaczej, mianowicie zmienić trochę zasady rejestracji na forum. Może na zasadach panujących w bractwie suzuki, może jeszcze coś innego. Na spotkaniu na pewno o tym będziemy dyskutować i w najbliższych, mam nadzieję, dniach sprawę 'pustych kont' i rejestracji jakoś rozwiążemy.

Jak masz jakiś pomysł, sugestię to pisz na prv. Dobre pomysły mile widziane... te gorsze też ;)

PS. Tematem pozostaje 'moja najdroższa fotka'

kali

kali

Arek

O żesz.....A jak ma się to do prawa?
Chyba lepiej do takich wyczynów zakładać konto i pisać opis "Deutsche Autobahn, XXX km/h"  ;D

shpx

Pierwszy post, strona 19
Myślę, że to zamknie raz na zawsze problem ze zdjęciem od tyłu... :-)
Wypad nad morze lub do 3city? Sopot przyjazny motocyklistom: www.siestahostel.pl
Widziałeś Niebieskie Haribo? Ostrzeż nadjeżdżających z przeciwka!
shpx czyt. Szpex lub Szymon :) To jak? Lecimy? ;)

robson

To wypowiedzenie wojny SM. Dobrze chyba byłoby mieć zaprzyjaźnionego prawnika pod ręką.
bez podpisu

shpx

To powoduje, że zaniechują dalszej akcji...
Najlepiej im wysłać tak, jak mój znajomy: dane 18tu osób jakie jeździły danego dnia autem; oczywiście za zgodą wszystkich zainteresowanych.
SM do nikogo nie oddzwoniło :-)
Wypad nad morze lub do 3city? Sopot przyjazny motocyklistom: www.siestahostel.pl
Widziałeś Niebieskie Haribo? Ostrzeż nadjeżdżających z przeciwka!
shpx czyt. Szpex lub Szymon :) To jak? Lecimy? ;)

miccal

za podesłanie linka wyjaśniającemu jak traktować sprawę zrobionej fotki od tyłu shpx      BARDZO DZIEKUJE,,
coś czuje ze będę pierwszym(przynajmniej na tym forum) który sprawdzi zasadność linii  obrony , która polega na wskazaniu kilkunastu osób które w tym dniu korzystały z mojego motocykla.

w TARCZYNIE ZAPAMIĘTAJCIE PROSZĘ TO MIEJSCE tak jak pisał zresztą shpx w innym poście działa foto na 70 tce,,
mój motocykl podobno miał  tam 124 km/h,

teraz muszę sprawdzić i przypomnieć :) sobie kto mi towarzyszył w drodze do warszawy, a przecież nie mogę celowo wprowadzić organów w błąd podając czyjeś personalia bez wiedzy zainteresowanych osób,,

tak więc przyjaciele,, pamiętacie kto jeszcze jeździł wtedy ze mną? wiem ze był to aleksander fredro,, przynajmniej tak się przedstawił ja nie miałem obowiązku sprawdzenia jego dowodu osobistego.. i kto jeszcze,,hmmm info na priv nie śmiało poproszę
mistrz prowizorki, rzeczy niemożliwe robię od ręki, na cuda trzeba poczekać.