27 Październik 2020, 23:29:44

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Reklamacja ubrań motocyklowych

Zaczęty przez ZeuS22, 9 Kwiecień 2015, 23:33:14

Poprzedni wątek - Następny wątek

ZeuS22

Witam!
  Chciałem zapytać jako klient sklepu jak długo czasu od momentu oddania ubrań do reklamacji powinien sklep dać mi znać, że ubranka są już gotowe? Czy istnieje jakieś paragraf dla klienta który by wyznaczał konkretny termin (ilość dni). Słyszałem najpierw, że 14dni potem 1miesiąc a teraz znowu słyszałem, że to zależy od sklepu... Ma ktoś może jakieś informacje na ten temat? Chodzi o Warszawską 347 :D sezon już pełną parą a ja bez ubranek... :(
Uzależnienie...

azrael88

Sprzedawca ma obowiązek udzielić Ci informacji w terminie 14 dni czy reklamacja została przyjęta czy odrzucona. Brak informacji w tym terminie jest równoznaczny z przyjęciem reklamacji.
Niestety, żaden przepis nie określa terminu wykonania naprawy wadliwego towaru - jest jedynie informacja, że ma to nastąpić bez zbędnej zwłoki, czyli jak najszybciej.

ZeuS22

Dziękuję za informacje ;)  a więc czekamy a sezon już się zaczął...
Uzależnienie...

RyZyK

rob awanture w sklepie inaczej sie nie dojdzie;p

Pozdrawiam
RyZyK

johny b

siemka.
ja tez walcze z uznaniem gwaranci  ze sklepem na warszawskiej.
polecam zajrzec na  http://www.federacja-konsumentow.org.pl/s,956,kielce.html.
bylem u nich w biurze, pani dokladnie mowi co i w jakiej kolejnosci robic z takimi ''dziadami'' to moje okreslenie  ;D
MOJA HONDA JEZDZI SZYBCIEJ NIZ WYGLADA  :)

ZeuS22

O jej to aż tak skuter pasyja ma zła opinie? Ja dzwoniłem dzisiaj i powiedzieli mi ze jeszcze nie ma.... To może lepiej zakupić cos zapasowego? Ale to mija się z celem...
Uzależnienie...

Jaszczur

12 Kwiecień 2015, 22:18:11 #6 Ostatnia edycja: 15 Kwiecień 2015, 10:43:03 by Jaszczur
Cytat: ZeuS22 w 10 Kwiecień 2015, 20:55:15
O jej to aż tak skuter pasyja ma zła opinie?

Kiedyś było u nich ok ale ostanie dwa lata hmm. Kolega z pracy chciał kupić skuter 125cm wysłałem go w zeszłym roku zastanawiał się miedzy dwoma modelami został olany w sklepie.
Ja osobiście kupując w zeszłym roku intercom do dwóch kasków spytałem o rabat usłyszałem chamskie to nie bazary... a Właściciel mnie kojarzy bo kupiłem u niego pierwszy motocykl, używaną Hondę Shadow 750 i zostawiłem tam trochę grosza kupując ubrania i kaski dla mnie i Ani łącznie było trochę tego bo przez kilka sezonów zmieniliśmy kaski dwa razy, kurtki, spodanie w sumie grubo ponad dwie dychy przez te 6 lat zostawione w sklepie.

Nie wiem czy to kwestia wypalania zawodowego czy po prostu za dużo już sie dorobili na kliencie czy  coś innego ale czytając forum wiedze że nie tylko ja zauważyłem niechęć do klienta.

Co do gwarancji to sklep odzież wysyła dalej i nie jest to w 100% uzależnione od sprzedawcy ale niesmak pozostaje.

ZeuS22

13 Kwiecień 2015, 20:13:34 #7 Ostatnia edycja: 18 Kwiecień 2015, 09:29:51 by ZeuS22
Z tym olewaniem w sklepie sam tego doświadczyłem.  Stałem 30 min nikt do mnie nie podszedł... Co najwyżej przyjadę po drobnostki po drodze.

PS. Spodnie oraz kurtka juz wróciły i co do spodni wymienili co mieli wymienić. Natomiast kurtkę dali mi nowkę sztukę!  Ogromny plus dla firmy Modeka ;)
Uzależnienie...