19 Wrzesień 2020, 14:01:10

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.

ZeuS22

Zaczęty przez ZeuS22, 27 Luty 2014, 10:12:36

Poprzedni wątek - Następny wątek

ZeuS22

27 Luty 2014, 10:12:36 Ostatnia edycja: 27 Luty 2014, 10:52:48 by ZeuS22
Siemaneczko ! Mam na imię Bartek i mam 32 lata. Jestem stałym obywatelem miasta Kielce i właśnie zaczynam swoją przygodę z jednośladami. Interesuję się sportem, komuterami oraz ostatnio sprzętem Audio oraz motoryzacją :) We wtorek załatwiłem sobie w UM profil kierowcy i przystępuje do szkoły na kat A :) Trafiłem tutaj przypadkiem szukając informacji o motorkach w Kielcach gdzie najlepiej zrobić prawko na kat. A w CK :) ponieważ zamierzam się z kupnem motorku... A przy okazji widzę, że jest tutaj nawet mała giełda!  :D

Mam do kupienia Yamahe FZ600 2003 rok ale jak na nią wsiadłem to się wystraszyłem :) Jestem jeszcze amatorem... po kursie na pewno będe już wiedział czego chcę! Nastawiam się na jakiegoś turystyka al Yamaha TDM ale co będzie czas pokaże.

pozdrawiam,
Bartek
Uzależnienie...

azrael88

Czołem, turystyk dobra rzecz, sporo osób potwierdzi!

johny b

siemanko
to bardzo dobra rzecz, potwierdzam  :)
AVE MOTOR
MOJA HONDA JEZDZI SZYBCIEJ NIZ WYGLADA  :)

ZeuS22

głównie nacisk kładę na wygodę :) reszta potem... :-X
Uzależnienie...

Jaszczur

Witaj na forum :)

PS. Azrael88 czy np. ja zaczynaliśmy od armatury a teraz turystyki. Wszystko wychodzi po kilku sezonach albo motocykl kurzy się w garażu i w końcu go sprzedajesz albo latanie wokół komina zaczyna zbliżać się do granic  Polski lub je przekraczać i rozglądasz się za motocyklem turystycznym, enduro "turystycznym" lub szybkim turystykiem ;)

ZeuS22

armatury :) czyli jakie to były motorki ?
Uzależnienie...

Jaszczur

Duszmen