21 Wrzesień 2020, 01:30:35

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Warsztaty niepolecane (ku przestrodze)

Zaczęty przez ciepel, 13 Lipiec 2013, 23:15:56

Poprzedni wątek - Następny wątek

ciepel

13 Lipiec 2013, 23:15:56 Ostatnia edycja: 14 Lipiec 2013, 02:58:23 by ciepel
Pozwolę sobie założyć nowy watek by wyrzucić z siebie co leży mi na żołądku po dzisiejszej zabawie w mechanika. Jako początkujący szukałem rożnych działów zarówno o polecanych jak i niepolecanych mechanikach. o tych drugich nie znalazłem za wiele.


Warsztat przy ul Chryzostoma Paska 1(nazwisko mechanika Robert Kasza, naprzeciwko biedronki przy wapiennikowej)

wśród osób "starej daty", jedynych (często byłych) motocyklistów których wówczas znalem osobnik ten był polecany (pasuje do mojej staruszki), mnie również osobiście na początku milo zaskoczył wiedza, gdzie jako jedyny znalazł od razu "usterke w mojej malej. pozostali mechanicy (sztuk 3) chcieli rozbierać i szukać.

Jesienny serwis mojego moto zawierał:
1) naprawę (membrany) i czyszczenie gaźników
2) wymianę sprzęgła
3) wymianę oleju, filtrów paliwa i oleju na te które przywiozłem do mechanika (przy okazji rozbiórki związanej ze sprzęgłem)
4) uszczelnienie lag

Co znajdywałem po kolei:
2 - z tydzień po wymianie sprzęgła coraz bardziej się ślizgało, okazało się ze pomimo ze "miało się ułożyć" wkręciło jedna ze sprężynek dociskających i zrobiła przerwę przy tarczy.
4 - miałem problem z wentylkiem do nabijania powietrza w lagach, wymieniałem jego wnętrze,w dodatku wentylek zamontowany jest tak ze opiera się dość mocno o uchwyt od szyby motocykla.
dodatkowo już (po pól roku, w tym zima) jazdy wyłącznie po asfalcie lagi zaczynają się "pocić"

A przy dzisiejszej zabawie (ok 2,5  tys km i pól roku od serwisu)
3 - filtr paliwa jest stary i zawalony (moja nówka oddana mechanikowi przepadła), olej - mam powody podejrzewać ze nie został wymieniony lub wymienił na inny(dostał motul 20w50), filtra oleju nie sprawdzałem
1 - wydech już od pewnego czasu mocno "strzela", a co mnie najbardziej "rozbawiło" - poziom paliwa w komorach pływakowych zamiast na poziomie 1,5-2,5mm poniżej krawędzi(dopuszczalny blad 1mm - według serwisowki) był na poziomie uwaga: 26 i 34mm poniżej górnej krawędzi! Pomijając fakt ze jest go nawet mniej niż polowa komory pływakowej to jeszcze różnica miedzy 2 gaźnikami wynosi 8mm. dodatkowo gaźniki nie zostały chyba w ogóle zsynchronizowane - teraz po ustawieniu "domowej roboty wakuometrem z U-rurki), dzięki czemu silnik zaczyna "ciągnąć bez dodatkowych wibracji" już od 1,5 tys obrotów (wcześniej do 2,5tys towarzyszyły duże wibracje)

Podsumowując: koleś ma wiedzę, ale jego robota to zupełną porażka. Chodzą słuchy ze on już nie robi prawie tylko zostawia synowi który się nie zna. Niewiele zrobił, nic nie ustawiał, a co już zrobił to źle i do poprawy.



Jeżeli ktoś zna jeszcze jakieś tandetne warsztaty niech dopisuje czego unikać :)
jakby coś mail lub: 600 685 991

Naitsabes

Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem, że tam chcesz moto oddać bo bym Ci z całego serca odradził. Już takie historie o Kaszy słyszałem, że przechodząc obok dostaję drgawek.

ciepel

to było jesienią, i nikt nie wiedział ze mam moto :) ale może przyda się to dla potomnych :)
jakby coś mail lub: 600 685 991

Gegas

A widzisz, jeszcze na przed ostatnim spotkaniu mówiłeś, że jesteś zadowolony z owego pana jako mechanika :P
Z tego co wiem to koleś naprawdę nie powinien się zabierać za naprawę motocykli, co najwyżej taczki ze stalowym kółkiem gdzie obsługa składa się jedynie z przesmarowania osi koła i umyciu po wykonanej pracy ;)
Jest wielu użytkowników naszego forum co nawet jeżeli kolo miał by dopłacić to nie dadzą swej maszyny w jego łapy. Małyzck wiele razy opowiadał o perypetiach przeżytych po naprawach wykonywanych przez owego "mechanika", co pozostawię jego wypowiedzi.

Ja natomiast mogę śmiało polecić Ciapciaka z Pakosza jeżeli chodzi o ogumienie, po dwukrotnej wizycie z kołem u Diabła ( Malików ) który twierdził, że wszystko jest ok z wyważeniem i sugerował mi że może mam łożysko w główce ramy uszkodzone w związku z biciem obrotowym  ::)  p. Ciapciak stwierdził że będą problemy z wyważeniem tej opony jeżeli się to w ogóle uda wykonać...  Wnioski wyciągnijcie sobie sami.

RyZyK

16 Lipiec 2013, 02:27:31 #4 Ostatnia edycja: 16 Lipiec 2013, 02:30:28 by RyZyK
ehh biker i rev tec nic wiecej

temat mozna podkleic mi sie wydaje

Co do kaszy to wiem ze u mnie na wiosce byl kiedys klub motocrossowy albo i jest juz n\sie nie orientuje KKM wena jakos tak itd itp  wiem ze byly zawody itd itp a pan kasza byl topowym mechanikiem i dostawca czesci, jesli chodzi o opinie o nim to nie roznily sie zbytnio

Pozdrawiam
RyZyK

Szczurkov

Jedyni mechanicy do których warto oddać maszynę to Przemek Cichecki (Rev-Tec), Łukasz Kulik (smx) i Radek Trzmiel (moto-klinika). Resztę speców pozostawiam bez komentarza.
BRH+  tel. 530482278
Nie zajmuje się aktywacją kont!!!

http://dogry.pl/r/30541347

Fafik

Szczurek, zgodzę się z Tobą jak nigdy..... hehehe Tych Panów mogę też polecić.
moja ciuchcia :)



Na drogach pełno jest szaleńców, pchają się na trzeciego, jeżdżą jak wariaci.....naprawdę......czasem aż ciężko ich wyprzedzić...:)