22 Wrzesień 2020, 23:55:50

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Skąd kupić i jak dobrze kupić

Zaczęty przez Arek, 20 Wrzesień 2009, 23:46:15

Poprzedni wątek - Następny wątek

Naitsabes

Ja tam bylem pewny i zdałem no problem ;) Ale pamiętaj o takich pierdołach jak sprawdzenie wszystkiego, nawet durnego klaksonu, dopięciu kasku, rozglądaniu się na 8mkach (chyba, że coś się zmieniło) itp. bo mogą cię za to oblać.

Arek

NIe nie, chodzi mi o to że na spokojnie, a nie spokojnie  ;D Bo tak jakby motor stał w garazu to byłoby parcie żeby koniecznie za 1 razem zdać, a tak to już mniej stresu będzie (może i nawet lepiej).

Co do SV to patrzyłem na allegro i po 8-9 tyś są juz 2003-4 roczniki, to lepiej teraz kupić czy przytrzymać się do sezonu?BO w sumie skuter kupiłem na początek sezonu ale trafiła sie okazja, wiec na jedno wyszło.

Naitsabes

Kupiłem 2 maszyny w życiu więc wiele do powiedzenia nie mam. GS po sezonie i GSX pod koniec. Ceny przed no są nieco wyższe.

MiszCZu

Co do sv, to za 8 tys. nie trafisz nic godnego, jeżeli mowa tu o moto po lifcie, jak poczekasz do następnego sezonu to oddam Ci moja sv 650 N 2000r za śmieszna kaskę  ;) ;)

pawel

Ja zdawałem prawko w maju tego roku. Pierwsza sprawa, która mnie zdziwiła to że nie można zdawać teorii i praktyki w jednym dniu. Teoria później 3 tygodnie czekania na praktyczny i 2,5 tygodnia na prawko.

Egzamin teoretyczny zdali wszyscy zdający pomieszane były kategorię AiB.
Na praktycznym już nie było tak różowo przystąpiło do niego 10 osób akurat w dzień który zdawałem zmienił się sposób zdawania.
tzn. nie wymieniało się i sprawdzało wszystkich elementów tylko losowało co ma się sprawdzić jeden element mechaniczny i jeden typy światła klakson itp.
Z 10 osób zdały 3 osoby. W ogóle trzy osoby wyjechały z placu. Dwie osoby nie miały zapiętego kasku, jedna zdjęła kask przed wyłączeniem moto a cztery nie zaliczyły 8 i nie chodziło o rozglądania po prostu się podparły kilka razy. Z tego co wiem 3 z nich jeździły na szlifierkach a 8 powinna być pokonana jak najwolniej. Chcieli szybko ją przejechać i nie wyrabiali się z patrzeniem i tracili równowagę.
Jak będziesz zdawał uważaj na znak STOP przy wyjeździe z placu manewrowego na miasto. Pamiętaj znak stop = lewa noga na ziemi i redukcja do 1-ki.

Niszczacy_zboze

Ja zdawałem dwa razy i za pierwszym na 7 osób, jedna wyjechała na miasto i prawdopodobnie zdała. Mnie oblali za kranik, innego za sprawdzenie stopu kogoś za łańcuch. Za drugim razem na 6 osób jedna nie zdała na mieście bo nie wyłączyła kierunkowskazu.

Wszystko zależy od egzaminatora.

A ja zacząłem od Kawy LTD ;)
www.gloriamaris.pl Kursy na ratownika WOPR, Patenty motorowodne, patenty żeglarskie, kursy nurkowania i inne.

http://kz440.za.pl/

Naitsabes

Co do egzaminu to dobrze pierw ten moto wyczuć. Jeździsz Arek już trochę pewno więc dasz rade ale i tak powiem. Co do 8mki: Jak na niej zaczniesz się bawić w gazowanie czy hamowanie może ci się nie udać, te moto nie są w dobrym stanie. Ja osobiście wrzuciłem na 2 bez gazy moto miał idealną prędkość na wykonanie tego manewru.

nysander

moge potwierdzic zdawalem pod koniec lipca. jak masz wyczuta rownowage wrzucasz 2 i bez gazu ...

Arek

Tak zgadza się - bynajmniej mój GN na 1 na początku nie chciał równwagi utrzymać, szarpał, na 2 jest wszystko ok. Obsługę napisze sobie na kartce i w raczke jako ściągawke, jak na tym polegne to będzie wielka hańba.

Najgorsze to to, że przestałem szukać moto, tylko modlić się o przychylność egzaminatora.....Wczoraj mój instruktor powiadomił mnie, ze własnie się egzaminatorzy zmienili (jak ponoć co miesiac) i Pan G ponoć udupia za koleją.....Na 14 osób zdały 2, a reszta o takie rzeczy jak za szybkie/późne/wczesne obracanie głowy na 8-mce. Z tego co mówił muszę być naprawdę bezbłędny i liczyć na doze farta, bo koleś raczej się nie zmieni a co mu przyjdzie do głowy to nikt nie wie.
Kolega zdaje w poniedzialek, ja w piątek, więc obczaji co i jak, trzymajcie kciuki xD

nysander

powodzenia w takim razie. ten u ktorego ja zdawalem byl naprawde spoko koles ale nie pamietam jak sie nazywal

jacu

straszne rzeczy tu piszecie o tych egzaminach
pamietam jak ja zdawalem juz nawet nie wiem na czym
to motocykl byl w takim stanie ze po 3 zdajacym stracil moc i nie mogl podjechac pod wzniesienie
egzaminator powiedzial wtedy wszystkim ze koniec placu jedziemy do konca ulicy i zawracamy do osrodka (jak sie uda) oczywiscie zestaw słuchawkowy tez nie dzialal
pamietam ze bylem strasznie wk...... bo nie mialem jeszcze swojego moto a chcialem po miescie pojezdzic troche a tu lipa...
GG 4875121

nysander

jacu nie wiem kiedy zdawales ale ostatnio wiele sie zmienilo a z tego co widze to jest coraz gorzej ... do tej pory zdawalnosc na moto byla calkiem sensowna, a teraz chyba i to chca uwalic ;/

Naitsabes

Arek ty tam nie patrz na statystyki. W dniu gdy ja zdawałem zdały też 2 osoby. By było ciekawiej, gość który był przede mną wywalił się, a ja czekałem aż zrobią maszynę. Nie jest tak strasznie. Czepiają się głupot jak chcą ale to im nie daj do tego powodu ;)

TOM

ja zdawałem rok temu w CK i było dwóch podejzewam że tych samych co teraz egzaminatorów.. i szczerze mówiąc było łatwo zdać wystarczy że ktoś umiał zapanować nad maszyną co nie było trudna gn250 albo 125 juz nie pamiętam.. w każdym razie nie było źle.. zdawało 6 osób byłem drugi i nie zdał tylko jeden chłopak który nie umiał ósemki zrobić..

no to chyba każdy przyszły motocyklista na egzaminie po wyjeżdżonych 20h musi umieć ósemkę jeżeli nie umie to znaczy że z niego motocyklisty nie będzie:P
POZDRO
Tomek O.    tel.500 101 822
Jedziemy? :)

Arek

No przed egzaminem mam godzine jazdy jeszcze, potem 3h relaksu i jazda.
GN-em 125 po wjeżdzeniu sie na 8-mce schodziłem prawie na kolano, aż przód puszczał czasami, 250 sie nie dało - no ale mam nadzieję ze uda się zrobić to poprawnie, głowe staram sie obracać, jeszcze musze wbić do głowy zeby przed ruszeniem się obejrzeć. Zobaczymy co jutro kolega powiem, no i moja kolej w piątek. Najgorsze jest to, że mam słabe nerwy...... :-\ :-\ :-\