25 Listopad 2020, 05:49:39

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Skąd kupić i jak dobrze kupić

Zaczęty przez Arek, 20 Wrzesień 2009, 23:46:15

Poprzedni wątek - Następny wątek

Arek

Siemka

Może i tematy były, ale mam problem....Od 2 miesiecy chce kupić motor - na 5 dobrze oglądanych 3 było bite.....Za każdym razem kiedy dzwoniłem i mówiłem ze i tak sie poznam co jest nie tak ludzie zapewniają że wsio jest ok, ale po dzisiejszym dniu nie wytrzymałem, więc zwracam się z prośbą: nie znacie moze kogoś kto sprowadza dobre motory, interesuje mnie coś jak Aprilia rs 125/Cagiva Mito 125? Trace już siły bo zjeższe pól polski i nic nie kupie, a pierwszy motor własnie chciałbym taki. Mam ok. góra 7500 na wszystko, każda sugestia będzie dla mnie bardzo cenna. Dzieki z góry. :)

Naitsabes

Nie uważam by w ogóle była na to recepta. Kupić teraz coś używanego w dobrym stanie to jak trafić w totka. Kto sprzedaję coś co jest w miarę nowe, w dobrym stanie? Poza tym, cali Ci "handlarze". To co oni wyprawiają z tymi maszynami to jest głowa mała. Zwłaszcza, że motocykle o których piszesz nie są popularne (nawet się ich nie sprowadza). Ja na twoim miejscu, mając taką kasę kupiłbym zdecydowanie coś innego (GSa jeśli to ma być na początek ale wiem, że jeździsz już trochę to może coś poważniejszego). Inaczej to cóż... musisz szukać i wypatrywać okazji. Jeździć po całej PL też sensu nie ma bo dużo na tym stracisz. Wiem doskonale jak to jest bo sam przez te wakacje szukałem czegoś i jestem świeżo po kupnie. W każdym razie powodzenia ;)

gral

Greater London Motorcycles
101E High Street
Edgware
Middlesex   HA8 7DB
Regards Gloria

Direct Line: +44 (0)208 952 9622    Fax: +44(0)208 952 7117
Email: training@nlmct.co.uk         Website: http://www.nlmct.co.uk
Powyżej masz adres gdzie ja kupiłem w sierpniu motor.
Jest to firma zajmująca się motocyklami i w/g moich doswiadczeń można im zaufać.
Powodzenia

Arek

Troche jexdziłem i rozsądek mam, ale na dzierń dzisiejszy dwusuwa zrobie sobie sam, a 4t dopiero się ucze, no i zwolennikiem 2t jestem :) Dzięki za rady, dowiem sie jeszcze co z tymi anglikami, tylko pytanie: motorki z angli powyżej 3 lat nie są czasem skorodowane?

gral

Mysle ze lepszy lekko "zawilgniety" niz blyszczacy ale "zwichnięty"
... nawet czlowiek nie czuje jak mu sie zrymuje...

Arek

Hehe no w sumie :)
Do tej firmy pisac po angielsku?Wysłałem CI prywatną  wiadomosć Gral :)

Naitsabes

Tu masz racje Arek, że motocykle z UK często są skorodowane panującą tam wilgocią itp. ale nie tyczy to raczej 3latków ;). Ja z UK miałem GS500tke z 94r. i było spoko.

jacu

mój moto tez jest z UK i nie widze jakis problemów z korozją a wrecz przeciwnie same zalety alarm, przewody ham. w stalowym oplocie,CENA itp
ale oglądałem kiedys skutera z UK i nie widziałem w nim jednej nieskorodowanej rzeczy normalnie masakra wiec reguły chyba na to nie ma
GG 4875121

konserwa

1 Październik 2009, 00:40:50 #8 Ostatnia edycja: 1 Październik 2009, 21:47:00 by konserwa
Cytat: Arek w 21 Wrzesień 2009, 21:39:11
Troche jexdziłem i rozsądek mam, ale na dzierń dzisiejszy dwusuwa zrobie sobie sam, a 4t dopiero się ucze, no i zwolennikiem 2t jestem :)

Za pieniądze które posiadasz jak przypuszczam spokojnie kupisz GS 500E lub ER 5, zostanie Ci na przegląd (olej, filtry, gaźniki, zawory-reg itp) i paliwo do pośmigania, będziesz miał "normalny" motocykl a nie "rower". Motocykle 125 cc są bardzo wyekspoatowane gdyż wiadomo kto nimi jeździ (młodzi, niewyżyci). Jeżeli znasz się na mechanice w 2t to po zapoznaniu się z serwisówką, pojazd 4t nie będzie taki "trudny".
Zaczynałem od MZ250TS, potem Jawa TS350, Kawa LTD450, badit600, VF750, CX500 obecnie XJ900 i sądzę że koni nigdy nie jest za mało jak się umie nad nimi panować...
Jednak wybór do Ciebie należy.

Pzdr.

Robert M.

Arek

No niestety kasy nie mam więcej jak 7500, a motory z okrągłymi lampami mega mi się nie podobają, no a na Er-6, czy coś nowszego kanciatego mnie nie stać jak narazie  :-\ :-\ Zobaczę jeszcze czy się coś trafi, jak nie to może dozbieram i kupie rzeczywiście coś większego, ale musi być ładne no i dobre wiadomo  8) 8)

Naitsabes

Poważnie wolałbyś 'oplastkikowanego' 125 niż takiego GS500 ;]? Mnie by szkoda kasy było :P

Duszmen

Chłopie daj sobie spokój z tym komarkiem, pojeździsz sezon albo i nie i będziesz się z nim bujał nie wiem ile żeby sprzedać. Siadaj na maszynę i czuj to co powinieneś poczuć, no chyba że nie masz uprawnień :)
"DUSZMEN-VEGA" - Szkoła Jazdy z Duszą

                   Kat. AM, A1, A2, A, B, C, ADR
                      Kielce, ul.Seminaryjska 5

    Maciek DUSZA - tel. 602 887 447 ; 41 343 27 20

Arek

No jak narazie egzamin ustalony na pełne A  ;D
No jestem zwolennikiem wyglądu supersport, naoglądałem sie na torze no i ostatecznie nakeda/superspotra moge wziaźć. No ale jak wiadomo - kasy jest mało, uzganiać trudno, wiec cięzki wybór przedemną. A co myslicie o Kawie Ninji 250?Oprócz tego że ma zegary jak z komara xD

jacu

nie słuchaj mięczaków - w koncu Sport to zdrowie!!!!
pozdrawiam
GG 4875121

Naitsabes

Nikt mu tu źle Jacu nie radzi. Popieram jak najbardziej, sam kiedyś byłem postawiony przed takim wyborem ale do 5-6 tys. Skończyło się na GSie i nie żałuję. Naked, może i okrągła lampa ale moim skromnym zdaniem lepsza ta 500 w GSie. Co do Kawy, wyrażę nieprofesjonalne zdanie. SUZUKI RLZ :P

Arek, my możemy podzielić się doświadczeniami (moim jest polecenie GSa), mechanicy mogą coś rzucić odnośnie technicznego punktu widzenia ale prawda jest taka, że to twoja kasa i to ty musisz być zadowolony z kupna. Maszyna ma się podobać, ma się dobrze prowadzić i dawać satysfakcje z samego jej posiadania!