21 Wrzesień 2020, 06:52:27

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Elektryka

Zaczęty przez RyZyK, 15 Kwiecień 2013, 17:59:04

Poprzedni wątek - Następny wątek

RyZyK

Witam, mam problem z elektryka, po pierwszym wyjezdzie, 40 km, z okolo moze 5 odpalen, cos mi sie stalo, wszsytko opisuje na filmiku, na poczatu, bylo tak, ze prad byl ciagle i tylko byl ten dzwiek co na filmiku, a potem to tak jak widac, akumulator, wyjety w zime i podladowany..
http://www.youtube.com/watch?v=Rn6CL2k1Ceo
prosze o porady

Pozdrawiam
RyZyK

Szczurkov

Primo: Jak odpala jedź to do mechanika. Secundo: Jak nie wiesz co jest gdzie lepiej nie ruszaj bo narobisz gorszego bigosu. Tercjo: Jeśli sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki i jesteś absolutnie pewien akumulatora to jedź do mechanika! Albo poczekaj jak przyjadę na majówkę to Ci to odreanimuję.
BRH+  tel. 530482278
Nie zajmuje się aktywacją kont!!!

http://dogry.pl/r/30541347

ŁukaszFZ1000

Ja bym spróbował przeczyścić styki na tym przekażniku rozrusznika,sprawdzić czy jest masa,jak masz tam alarm to też może tam coś "przeszkadzać",jak naciskasz starter to kontrolka przygasa to tak jakby gdzieś było zwarcie,obstawiałbym ten przekaznik
FJ1100->GSXR750->GSXR1100->TL1000R->CBR1000RR->ZX12R->SV1000S->ZZR1100->ZX10R>FZR1000EXUP>FZ1000

RyZyK

ehh pomysle, pokombinuje jeszcze cos sprobuje inny aku, albo odpalic od samochodu, jeszcze mam 2 znajomych zgadanych z ktorymi sprobuje cos powalczyc, jak nie no to najwyzej poczekam szczurkov na Ciebie, oczywscie sie odwdziecze, do mechanika nie chce oddawac, bo cala ta elektryka jest schowana jak mi zaczna rozkrecac, to bedzie jak po bikerserwisie, ze wszsytkie plastiki musialem pozdejmowac i skrecac od nowa bo trzeszczalo i latalo, a jak ma ktos to rozbierac glebiej to wole w ostatecznosci

Pozdrawiam
RyZyK

szakal

Odpala zaraz po naładowaniu aku? Na elektryce się nie znam, ale mam też hondę i miałem podobny (chyba) problem. Padł mi regulator napięcia i podawał za duży prąd, efektem były 2 roz.. zepsute akumulatory, zmiana regulatora i wszystko wróciło do normy. Zmierz sobie napięcie na akumulatorze i do ilu spada przy kręceniu, bo to, że jest ok w stanie spoczynku to nic nie daje. Jeśli moto podaje za duży prąd to akumulator jest spuchnięty, widać to na oko.
U mnie wszystko działało a jak naciskałem na rozrusznik to jedynie stukało 'coś' i tyle.
Mam nadzieję, że moja chaotyczna wypowiedź pomogła  ;)
Jak nie odbieram to jeżdżę 793-224-824

RyZyK

17 Kwiecień 2013, 13:34:19 #5 Ostatnia edycja: 18 Kwiecień 2013, 21:44:47 by RyZyK
na pewno pomogla kazdy kolejny pomysl sie przydaje:) ja z elektryka nie poszaleje, nawet nie wiem gdzie szukac tego reguratora itd, mam schemat, ale nie umiem go odczytac ;D zbieram informacje i ze znajomym bede walczyl :)


@up

kumpel przywiozl akumulator swoj podlaczylismy i wszystko dziala dzisiaj kupilem, jutro montuje i mam nadzieje, ze juz wszystko bedzie smigalo i ze to byla wina aku

Pozdrawiam
RyZyK