2 Grudzień 2020, 12:35:50

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Potrzebna pomoc przy zakupie motocykla

Zaczęty przez werholt, 12 Marzec 2013, 15:09:54

Poprzedni wątek - Następny wątek

werholt

Ah , Nait oczywiście zapraszam do oględzin . Jutro jeszcze przymiarka do r6 i będzie wiadomo na 100% czego szukać ..
.. jeszcze nigdy tak nie było , żeby jakoś nie było ..
(J.Szwejk)

Kariot

14 Marzec 2013, 20:27:13 #16 Ostatnia edycja: 14 Marzec 2013, 20:31:04 by Kariot
Werholt, jakie życiowe przemowy  ;D
Moim zdaniem niech bierze, to co uważa za odpowiednie masowo/mocowo. Są na allegro/tablicy r6, zx6r, 636 itd motocykle z klatkami na silnik i boki (nie stunt psy, ale plastiki z klatkami, to jest dobra opcja.
http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/91/87/23/3091872397_3
Na zdjęciu jest przykład takiej klatki w 636.
796-314-945

RyZyK

Kariot dobrze mowi niech bierze to co uwaza, ze bedzie jej odpowiadac:)

Pozdrawiam
RyZyK

werholt

Nie no , Panowie - trzeba ja trochę nakierować , nie chciałbym by jednym z ważniejszych kryteriów było dopasowanie moto do koloru paznokci . A bez żartów .Z ojcowskiego obowiązku zajrzałem sobie na forum "babeczek"- motocyklistów . Nie są to raczej słitaśne dziunie które tak ładnie wyglądają na plakatach z motocyklami. Hasło "małe jest piękne" ma u nich odniesienie tylko w stosunku do szczeniątek yorka i wielkości pryszcza na d..pie. Wierzcie lub nie - też wolą duże i mocne  (i nie tylko ;)  .. motocykle . Mała to może być torebeczka - ale ważne żeby wlazło w nią tyle rzeczy co w plecak :)
Niby jeżdzą sześćsetkami - a marzą o litrze .. powaga !
.. jeszcze nigdy tak nie było , żeby jakoś nie było ..
(J.Szwejk)

Arek

Z calym szacunkiem, ale je żeli to ma być motocykl dla kobiety bez dużego stażu to nic cięższego i mocniejszego poza SVem bym nawet nie szukał, niech córka porozmawia z Motorynką która temat zna znakomicie i uświadomić może co nieco.

Jeżeli już miałoby być coś wystrzałowego (sportowy motocykl naprawdę wcale nie jest mułowaty na dole, przypadkiem smyrnie się ręka i mamy 150 na budziku bądź zerwanie przyczepności), to kolega ma bardzo pewnego GSX-R 600 K2 z przebiegiem raptem 15 000km, jak coś to pisz na priv ;)

werholt

Arek , ale to jest nadal dysputa nad wyższością Świąt Wielkiej Nocy nad Bożego Narodzenia .Tak szybciutko porównując GSX- R z VFR :waga 170 /210 , moc 120 /100, v-max 240/260 wys 83/80. Co będzie lepsze dla początkującego: niższa ,cięższa, mniej zrywna i wolniejsza VFR czy jednak typowy ścigacz GSX-R ..? .Wiem , ściorany "gienek" z gmolami - ale to już moja córa przerabiała . Dodam , że to też :
http://www.youtube.com/watch?v=24rf0AJ6aoo
i woli coś mniejszego .. ;)
.. jeszcze nigdy tak nie było , żeby jakoś nie było ..
(J.Szwejk)

Szczurkov

Werholt z całym szacunkiem ale mam wrażenie że Ty nie potrzebujesz pomocy w znalezieniu motocykla :P  ;)
BRH+  tel. 530482278
Nie zajmuje się aktywacją kont!!!

http://dogry.pl/r/30541347

Arek

14 Marzec 2013, 23:02:38 #22 Ostatnia edycja: 15 Marzec 2013, 01:09:47 by Naitsabes
Szukaj dobrze wagi VFR, bo nie wiem skąd wziąłeś wagę 210, zatankowane wazą po 240kg, sam sie zastanawiałem nad tym motocyklem ale nie ta waga....
Może i Szczurkov dobrze mówi...

Sport nie jest na miejscu, chyba że Twoja córka to samozachowawcza istota i opanuje sporta :) , ale ja na Twoim miejscu szukałbym SV-a na diodach bo przyjazny motocykl, ew. Cbr600rr bo jest naprawdę kompaktowa i sporo kobietek śmiga na niej - tyle mogę doradzić motocykli z żyłką, inne pewnie koledzy podsuną o ile chcesz kogoś w ogóle słuchać..... Budżet ogromny do wyboru do koloru modeli.

PS: a i co do wagi to nie tak hop siup, siła bezwładności, odśrodkowa itd itp, i nikt mi nie powie  że 30kg w te czy w te to nic bo jak sie ruszy to ok, gorzej jak przyjdzie hamować....Różnica w rowerze między 13,5kg a 12kg jest spora a dla ściganta kolosalna, więc takie opowiastki między bajki albo bolesna prawda po zakupie.

Edited

werholt

VFR na sucho bez ABS wazy 210 kg . W sportach masa ma ogromne znaczenie ale tylko dlatego, że lżejsze mają lepszy stosunek mocy do masy a co za tym idzie przyśpieszenie . W turystykach (czyli VFR) większa masa to raczej zaleta a VFR w tej klasie to zawodnik wagi koguciej . Może i SV lepsze , ale brzydkie - subiektywnie rzecz ujmując .VFR ma takie coś w spojrzeniu ... ehh. Cóż jestem otwarty na wszelkie sugestie ,ale nic na to nie poradzę ,że docierają do mnie tylko te , które utwierdzają mnie w swoim  przekonaniu ;)
Dzięki za dobre rady , nie ja dokonam wyboru - ale jak słusznie Szczurkow zauważył - jestem niewątpliwie bezstronnym arbitrem i za niczym nie lobbuje ;)
Od czegoś trzeba zacząć . Czemu koniecznie od sporta a nie od turystyka ..? Przywoływana tu wcześniej Motorynka "zwiedziła" już chyba wszystkie klasy motocykli , raczej nie zważając na rady ,że na litrach i cieżkich enduro nie powinna latać . Pewno teraz myśli o paralotni i co jej zrobicie ..?
.. jeszcze nigdy tak nie było , żeby jakoś nie było ..
(J.Szwejk)

Naitsabes

15 Marzec 2013, 01:07:00 #24 Ostatnia edycja: 15 Marzec 2013, 01:21:25 by Naitsabes
Już trochę chyba co poniektórzy przesadzają :P. Bo Sport to już nie do ogarnięcia? Czy odkręci 600tką czy 1000czkiem....Troszeczkę was wyobraźnia ponosi, że dla początkującego to nie sport, a mnie jedynie chodzi o fakt psychicznego komfortu, że fizycznie jest się w stanie motocyklem zająć. Jak już wspomniałem na przykładzie swojego gsxf-a i znajomej która stwierdziła że prowadzenia go (ręcznie) sobie nie wyobraża bo naprawdę przy lekkim już przechyleniu leci cała masą, i że przy jej CBRce różnica jej znaczna. Ważne by przyszła właścicielka czuła się na nim dobrze.

PS. Daj znać, jak czas pozwoli, pojadę z wami na oględziny.

werholt

Podlinkuję takie coś i nie jest to bynajmniej strzał w stopę :
http://www.scigacz.pl/Kobiety,na,szybkich,motocyklach,szpilki,na,wysokich,obrotach,14781.html
Po prostu inny punkt widzenia. Może się przyda dla mających podobne dylematy Pań .
CBR 600 rr to b.ładny motorek , wagowo i wzrostowo to to samo co r6. Przymierzymy i zobaczymy co te 30 kg znaczy . To że duża masa potrzebuje dłuższej drogi hamowania nie oznacza ,że ją trzeba zmniejszyć - może wystarczy zwolnić  ..?
Dodam jeszcze , że nie uważam córki za kretynkę bez wyobraźni bo byśmy rozmawiali o hulajnodze a nie o motocyklach . Jako ,  że przezorny (ma) zawsze odbezpieczony będzie jeździła zawsze ze mną , będę jej moto za karę podnosił , zarzucał koleiny faszyną i grabił piach . Ok ..?
No to teraz szukajmy VFR-VTEC  .. ;)
.. jeszcze nigdy tak nie było , żeby jakoś nie było ..
(J.Szwejk)

RyZyK


Pozdrawiam
RyZyK

jacu

ja tam poniżej litra nie siadam bo sie boje ( zasrane 6setki) ostre to jak nie wiem
raz se siadłem to se wstydu narobiłem
GG 4875121

Szczurkov

Cytat: jacu w 15 Marzec 2013, 20:46:21
ja tam poniżej litra nie siadam bo sie boje ( zasrane 6setki) ostre to jak nie wiem
raz se siadłem to se wstydu narobiłem


Wszyscy pamiętamy Jacu!  ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;)
BRH+  tel. 530482278
Nie zajmuje się aktywacją kont!!!

http://dogry.pl/r/30541347

Arek

Dobrze gada, polać mu!!!  ;D ;D

Owocnego poszukiwania, życzyć pociesze jazd testowych co by sama zdecydowała bo uszczęśliwianie na siłę nie jest dobre.
Pozdro