23 Wrzesień 2020, 00:35:02

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Szukanie motocykla

Zaczęty przez tome_k, 1 Kwiecień 2012, 15:35:08

Poprzedni wątek - Następny wątek

tome_k

Witam.

Bandit został sprzedany, więc szukam następnego motocykla ;). Chciałbym kupić coś 2-osobowego w miarę wygodnego zastanawiam się nad Hondą CBR 600 f4i. Co myślicie na temat tego modelu? Proszę o opinię. A może ktoś chce sprzedać?

Pozdrawiam.

Arek

Dobry motocykl, pogranicze sporta i moto do codziennej jazdy, mocno trzyma cenę - kolega szukał ale wziął gsx-ra bo albo ceny kosmiczne, albo 2002r za 11k i troche bubel. Ogólnie solidna maszyna, problemy z napinaczami rozrządu i regulatorami napięcia, niektóre części drogie (świece), ale za to wysoka jakość ;) To tak w skrócie.

Szczurkov

Ale zdajecie sobie sprawę, że na świecie są inne motocykle niż "ścigacze"? Dwuosobowy i wygodny hm....

DL 1000 V-strom
DL 650 V-strom
FJR 1300
ST 1300 Pan European
XTZ1200
RST 1000 Futura
BMW R1150 RT, R1200RT
KLE 650 Versys

i wiele wiele innych wygodnych sprzętów..  :D
BRH+  tel. 530482278
Nie zajmuje się aktywacją kont!!!

http://dogry.pl/r/30541347

Jaszczur

Tomek_k szukasz ścigacza na szybkie wypady poza miasto do 100-200km.
Czy wygodnego motocykla dla dwóch osób gdzie przelatujesz trasy więcej niż 300 kilometrowe.
Miałeś już moto więc wiesz jak go wykorzystywałeś.

Szczurkov przyznasz mi rację że wiele osób po kilku latach jazdy i docelowo kupuje wygodny motocykl turystyczny, enduro turystyczne lub dobrze zabudowanego cruisera z kuframi.


PS. Sam osobiście myślę nad zmianą na BMW RT może GS ale na GS jestem za niski i przy przeciskaniu się przez korki wysokość GSa by mi trochę przeszkadzała w szczególności z plecaczkiem.

tome_k

2 Kwiecień 2012, 00:04:01 #4 Ostatnia edycja: 2 Kwiecień 2012, 17:01:51 by tome_k
Myślę, że typowy ścigacz nie będzie dla mnie praktyczny-żona ma ok 170 cm wzrostu i na typowym ścigu będzie musiała się za mną bardzo chować ;)

Co do turystycznego enduro to raczej w kwocie rzędu ok 11 tys nie ma za bardzo w czym przebierać, kupować enduro mniejszego niż litr mija się chyba z celem przy jeździe w 2 osoby?

Szukam motocykla na trasy 100-200 km-trasy większe niż 300km rzadko lub wcale.

Myślałem też nad Fazer-em 600 na wtrysku po 2004 r. Jakie są Wasze opinie na temat tego modelu?

pająk

ZZR byłby doskonały do szybkiej turystyki. Pojemności dla dwojga od 600 (98 kM) do 1400. Cena jak zwykle najlepsza. Pokutują jakieś panewki sprzed kilkudziesięciu lat... ;)
Z kuferkami mu do twarzy...
mobile: 661 894 184                     A2Rh+

prim76

W takiej kasce i takimi kilometrami do zrobienia to polecam-  Hornet  ,  Fazer  ,  scigacz  co do turystyków to na takim moto jak się gdzieś jedzie to 300km do zrobienia to jest minimum......pozdrawiam.

Naitsabes

2 Kwiecień 2012, 15:25:49 #7 Ostatnia edycja: 2 Kwiecień 2012, 15:32:36 by Naitsabes
Cytat: tome_k w  1 Kwiecień 2012, 15:35:08
Bandit został sprzedany, więc szukam następnego motocykla ;). Chciałbym kupić coś 2-osobowego w miarę wygodnego zastanawiam się nad Hondą CBR 600 f4i.

Jaki Bandit? Pytam bo do twoich oczekiwań jak nic pasuje mi Bandit 1200S, rocznik ok 2002. Są z dobrej cenie, na brak mocy narzekać byś nie mógł, na rynku trochę tych modeli jest więc kupić i sprzedać łatwiej.
Ponadto, wątpię by CBR600 f4i był wygodną maszyną na te 200-300 km z pasażerem.

Cytat: tome_k w  2 Kwiecień 2012, 00:04:01
Myślałem też nad Fazer-em 600 na wtrysku po 2004 r. Jakie są Wasze opinie na temat tego modelu?

Fazer super sprawa. Brat ma 600tkę z 2004 roku i powiem Ci, że do jazdy z pasażerem wolę jego Fazera niż mojego GSXFa. Wyprostowana pozycja, wygodna kanapa (na moim pasażer bardzo się zsuwa), niezłe hamulce - śmiało mogę polecić chociaż osobiście jeżdżąc więcej z pasażerem szukałbym >600.

Cytat: prim76 w  2 Kwiecień 2012, 12:42:54
W takiej kasce i takimi kilometrami do zrobienia to polecam-  Hornet  ,  Fazer  ,  scigacz  co do turystyków to na takim moto jak się gdzieś jedzie to 300km do zrobienia to jest minimum......pozdrawiam.

Myślę, że małe, lekkie maszyny, tym bardziej nakedy tj. Hornet nie są najlepszym wyborem na trasę z pasażerem. Przymierzałem się do niego jeszcze zanim zrozumiałem, że plastik to plastik, zwłaszcza na trasę ;). Ponadto, był dla mnie za krótki. mam niecałe 185 wzrostu i jazdę na nim z pasażerem kiepsko sobie wyobrażam.

Co jeszcze na myśl mi przychodzi to: CBR XX Blackbird, CBF600/1000, DL-ki wszelkiej maści, TDM

Podsumowując, strzelałbym w: Bandit 1200S, CBF600/1000, Fazer600/1000 - popularne maszyny w dobrych cenach.
Tak czy inaczej trzeba się przymierzyć, usiąść, przejechać się. Możemy Ci polecać na bazie naszego większego lub mniejszego doświadczenia ale nie ograniczaj się do konkretnego modelu bo się uszukasz, a niekoniecznie znajdziesz.

tome_k

Miałem Bandit-a 600 w wersji N i jeździło mi się znośnie. Minus osłona przed wiatrem-a raczej jej brak ;)

Nie chce ciężkiego motocykla, bo chciałbym go użytkować razem z żoną-a Bandit-em kiepsko jej się jeździło...

Oglądałem ostatnio kilka F4i niestety wszystkie w stanie dość marnym.

Jak pisał wcześniej Arek za kasę którą trzeba wydać na w miarę zadbaną Hondę można mieć np. Fazer-a młodszego o średnio 2 lata.

Szukając motocykla w necie rzucił mi się jeszcze w oczy Suzuki SV 650 S po 2003r. Maszyna cenowo i rocznikowo atrakcyjna-swego czasu Arek chyba takiej szukał?? Co myślicie o SV-kach? I jak jest z tymi egzemplarzami które przez okres swojego użytkowania jeździły na kole-czy można je w jakiś sposób odróżnić od pozostałych niby nie katowanych na kole?

Naitsabes

Katowane nie katowane, każdy moto nie raz dostał w palnik... twój nie? ;]

tome_k

Nie mówię, że nie ;) Ale nigdy na zimnym silniku, nigdy na koło i nigdy wskazówka obrotomierza nie widziała czerwonego pola :)

Arek

I tak trzymać, póki nie wsiądziesz na sporta czerwone pole raczej nie będzie Cię korciło  ;)

Tak szukałem, ale wtedy w zasięgu mojej gotówki były słabe sztuki po 2003r lub zadbane 2001-2002. Co do moto to ogólnie silnikowo super bo moment z dołu, pali dość mało, nawet w 4l się czasem gaźnikowcem zamykałem, ale minusy: pasażer siedzi wysoko, motocykl wtedy kiepsko sie prowadzi, każde gibnięcie pasażera czuć, 71KM to potęga na 2 osoby nie jest, no i pozycja bikera - na SV-le mimo pozorów siedzi sie mniej wygodnie i bardziej pochylonym (połówki pod półką, cbr - nad) no i ogólnie przy mojej dość małej masie SV był bardzo nerwowy i hamulce bez oplotu są słabe, Hondą jeździ mi sie pewniej i przyjemniej choć mniej komfortowo na dziurach, hamulce z oplotem o niebo lepsze  ;)

MiszCZu

Cytat: tome_k w  4 Kwiecień 2012, 15:55:17
Szukając motocykla w necie rzucił mi się jeszcze w oczy Suzuki SV 650 S po 2003r. Maszyna cenowo i rocznikowo atrakcyjna-swego czasu Arek chyba takiej szukał?? Co myślicie o SV-kach? I jak jest z tymi egzemplarzami które przez okres swojego użytkowania jeździły na kole-czy można je w jakiś sposób odróżnić od pozostałych niby nie katowanych na kole?

Po 2003r zażegnano problem ze smarowaniem i z sypiącymi się panewkami od gumowania w małych sv :) Także nie ma się czego bać :) hmm cbr we 2 osoby ?? Ciekawe jak 60 Nm poradzi sobie z takim zestawem  8)

pająk

mobile: 661 894 184                     A2Rh+

Arek

Jak już to CBR ma 67Nm SV 65, ale w przypadku Hondy 2 w dół i na pewno lepiej będzie niż SV-em ;)
Ogólnie jazda jakimkolwiek motocyklem no może poza Goldwingiem itp z pasażerem to nic przyjemnego raczej :D