4 Grudzień 2020, 20:07:44

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.

yamaha r6 '99 układ chłodzenia

Zaczęty przez Bienias, 19 Marzec 2012, 14:03:20

Poprzedni wątek - Następny wątek

Bienias

zaznaczam, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o mechanikę pojazdów,

kupiłem moto, niestety nie bardzo działa układ chłodzenia, nie kręci się wiatrak na chłodnicy
zbiornik wyrównawczy był pusty - dolałem więc płynu do chłodnic (z rozpędu zalewając do pełna),

myślę skoro jest kreska low i high to chyba lepiej jej nie przekraczać,
odkręcam zbiorniczek, żeby odlać płynu i po odkręceniu śrub zbiorniczek sobie zwyczajnie spadł

wraz z nim pojawiły mi się 3 gumowe przewody, których przeznaczenia do końca nie jestem pewien
rysunek poglądowy:

cieńszy wężyk od zbiorniczka pasuje do połączenia z jednym z dwóch grubszych idących równolegle tak jakby od baku

z żadnego wężyka nic nie wyciekało, zostawiłem więc luźno wiszące i myślę co z tym dalej zrobić :)

do tego jak wcześniej wspomniałem, nie kręci się wentylator na chłodnicy, wtyczka jest wpięta, silnik grzeje się do prawie 100 stopni a efektu zero...

jestem wstępnie umówiony do mechanika na koniec tego tygodnia/początek przyszłego ale nie ukrywam, że fajnie byłoby zrobić parę km wcześniej niż po wyjeździe z warsztatu

z góry dzięki za wszelką pomoc ;)

Naitsabes

Wnioskując po podpisie masz GS500, a tam chłodzenie powietrzem :P

A teraz całkiem serio. Jeśli jesteś "totalnym laikiem" polecam Ci byś skoczył z tym do Motokliniki lub kogoś kto się na tym dobrze zna. To trzeba dotknąć, zobaczyć. Odradzam jakiekolwiek śmiganie bez chłodzenia!!!

Szczurkov

A ja dodatkowo odradzam grzebanie bez pojęcia, bo można tylko gorzej popsuć.
BRH+  tel. 530482278
Nie zajmuje się aktywacją kont!!!

http://dogry.pl/r/30541347

Arek