4 Grudzień 2020, 07:21:21

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.

Witam wszystkich forumowiczów

Zaczęty przez OBCY, 5 Marzec 2012, 11:21:23

Poprzedni wątek - Następny wątek

OBCY

Mam na imię Artur - ksywa OBCY, jeżdżę na dwóch kółkach od ponad 20 lat - obecnie Suzuki Intruder M1800R. Zawodowo jestem instruktorem nauki jazdy na wszystkie kategorie prawa jazdy, oraz właścicielem Szkoły Jazdy Enigma. Jeżeli, ktoś miałby jakiś problem w temacie przepisów i bezpieczeństwa ruchu drogowego proszę o kontakt - chętnie pomogę.  Witam wszystkich forumowiczów.
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko
niemu w dniu jutrzejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Hans

Dżej Dżej

"Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą"

T: 605 067 402

Jaszczur

Cezary

Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszaja dusze..

Naitsabes

Dzieju

Siemka Artur. To jest nas dwóch jako instruktorów. Witaj na forum.
Instruktor nauki Jazdy 603 400 898
Rzecoznawca Techniki Samochodowej/motocyklowej. Miaeś kolizję nie ze swojej winy dzwoń 533 625 125. Pomogę

Rafał

Witam :] o ile pamiętam rejestracja tego Intrudera jest oryginalna...  :D
"Długa i ciężka jest droga, która z Piekła wiedzie ku Światłu"
                                                                                       John Milton

OBCY

Nie wiem co masz na myśli - ja go przerejestrowałem po zakończeniu leasingu w zeszłym roku na numer indywidualny - TO OBCY
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko
niemu w dniu jutrzejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Rafał

"Długa i ciężka jest droga, która z Piekła wiedzie ku Światłu"
                                                                                       John Milton

Kuba`125

Dziewięć pięć czteRRy ;D

Szczurkov