28 Wrzesień 2020, 17:23:36

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



Gilera dna 50

Zaczęty przez Klaudyna-motoryna, 3 Lipiec 2011, 23:54:09

Poprzedni wątek - Następny wątek

Kuba`125

Młodzi gniewni ,nie patrzą na takie pierdoły jak spalanie,liczy się tylko V-max :D
Dziewięć pięć czteRRy ;D

jaszczur

Cytat: Mocho w  3 Sierpień 2011, 01:09:41
mnie zastanawia spalanie przy 100 km/h w takiej maszynce 50ccm, że się da wiem, ale czy warto? :D

Znajomy mechanik naprawia czasem skutery i ma gościa. Który po licznych przeróbkach wyciąga na skuterze lekko ponad 100km ale spalanie ma około 9 litrów - więcej jak mój VTX 1800 :D

Mocho

Cytat: Jaszczur w  3 Sierpień 2011, 08:27:32

Znajomy mechanik naprawia czasem skutery i ma gościa. Który po licznych przeróbkach wyciąga na skuterze lekko ponad 100km ale spalanie ma około 9 litrów - więcej jak mój VTX 1800 :D

to ma osiągi tylko trochę słabsze niż moja virażka, tyle że u mnie spalanie koło 3l/100 :D
tel. 660737748

Arek

A no zgadza się, mocno podrasowane 8l wciągają na luzie.
50ccm po sporych modyfikacjach 130 gdzieś, a no i zapomniałem jeszcze o instalacji nitro która też jest możliwa, ale 2 strzały i remoncik :D

Carbon

Nitro+tubo lub kompresor+ sportowe bebechy kute tłoki itp. To wszystko kosztuje a tuning 50cc mija się z każdym założonym celem bo zamiast inwestować w kupno większego moto to pcha się kase w studnie bez dna.

Arek

Cytat: Carbon w  3 Sierpień 2011, 15:02:04
Nitro+tubo lub kompresor+ sportowe bebechy kute tłoki itp. To wszystko kosztuje a tuning 50cc mija się z każdym założonym celem bo zamiast inwestować w kupno większego moto to pcha się kase w studnie bez dna.


Dokładnie, kilka części i z kwoty czterocyfrowej robi się pięciocyfrowa. Ale chyba nie o tym był temat więc nie róbmy off topa już ;) ;)