24 Wrzesień 2020, 16:02:19

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.

experty

Zaczęty przez experty, 24 Czerwiec 2011, 17:31:07

Poprzedni wątek - Następny wątek

experty

Witam serdecznie, :)

Nazywam się Bartek, mam 27 lat, jestem jak pewnie większość tutaj z Kielc ;).

Nie mam zbyt dużego doświadczenia z motorami. Wieki temu miałem przyjemność posiadania motorynki oraz od czasu do czasu śmigałem na simsonach i mztkach. Już od 3 lat noszę się z zamiarem zakupienia motoru i w tym roku nadszedł ten moment.

Zamierzam zakupić Yamahę WR F ponieważ interesuje mnie jazda w terenie :). Nie wiem jeszcze czy będzie to 250 czy 450'tka ponieważ bardziej zależy mi na dobrym egzemplarzu niż na mocy. Wiem, że większość zaleci mi 250 jako pierwsze moto :), może właśnie taki uda się kupić, ale jak trafię na 450 w idealnym stanie to trzeba będzie z nią najwyżej trochę powalczyć :).

Dodam jeszcze, że mam upatrzone 2 sztuki w Skarżysku. Może znacie kogoś kto świadczy usługi sprawdzania moto przez zakupem? Tylko problem w tym, że w miejscu sprzedaży ;). Skarżysko nie jest daleko to może ktoś się znajdzie. Jakby co to PM.

Pozdrawiam!

denwer

Jincheng Knight 50cc -> 110cc -> Lifan LF250 -> Lifan LF250 :( -> Jincheng Knight 110cc -> Zipp roadstar  Tel: 605950155
http://picasaweb.google.pl/denwer4u/

Buchck

tel. 782-878-409
"Pal gumę, a nie umysł"

Naitsabes

Rafał

"Długa i ciężka jest droga, która z Piekła wiedzie ku Światłu"
                                                                                       John Milton

Cezary

Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszaja dusze..

Kuba`125

Dziewięć pięć czteRRy ;D

pająk

mobile: 661 894 184                     A2Rh+

jaszczur

Witam na KFM :)
Zapraszamy Cię na otwarte spotkania motocyklistów.
Poniżej link do mapki dla o2o, która może się przydać i pomoże Ci do nas trafić :)