20 Wrzesień 2020, 17:15:36

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.

sacrificial wita :)

Zaczęty przez sacrificial, 26 Maj 2011, 00:15:12

Poprzedni wątek - Następny wątek

sacrificial

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Mam na imię Karol i mam 17 lat. Pomimo tego, że praktycznie nie miałem kontaktu z motocyklem jest to moja pasja :) W te wakacje być może dołączę do grona motocyklistów. Jestem w trakcie zbierania kasy na motocykl i prawko. I to właśnie od ilości hajsu będzie zależało czy to będą te wakacje czy kolejne.
Jestem w 1 klasie technikum.

Motorynka

No to witamy na forum i w gronie motocyklistow ;) 
Powodzenia :)

Buchck

Witam :) Nareszcie ktoś w moim wieku :D hehe
tel. 782-878-409
"Pal gumę, a nie umysł"

Rafał

"Długa i ciężka jest droga, która z Piekła wiedzie ku Światłu"
                                                                                       John Milton

Dżej Dżej

"Nie ważne dokąd, ważne że jeden ślad za tobą"

T: 605 067 402

Balcer

BANDERAS

Kuba`125

Siemka  i w moim :) ,jaki motocykl bierzesz pod uwagę?
Dziewięć pięć czteRRy ;D

pająk

sacrificial, witaj!!! :)
mobile: 661 894 184                     A2Rh+

sacrificial

Jeśli chodzi o motocykl to nie wiem. Oczywiście wszystko od funduszy zależy. Ale coś z 125-250ccm :) Być może cbr 125 :D

jaszczur

27 Maj 2011, 11:53:25 #10 Ostatnia edycja: 27 Maj 2011, 11:55:07 by Jaszczur
Witam na KFM :)
Zapraszamy Cię na otwarte spotkania motocyklistów. W piątki o godzinie 19 do Pizzeria Galeon (Rumcajs) na róg ul. Warszawskiej i Jeleniowskiej w Kielcach.
Poniżej link do mapki dla o2o, która może się przydać i pomoże Ci do nas trafić :)
http://www.motocykle.kielce.com.pl/motocyklowa-mapa-kielc.html