25 Październik 2020, 20:16:21

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



metaliczne stukanie w silniku kawasaki zzr 600

Zaczęty przez ghostrider, 25 Maj 2011, 20:55:36

Poprzedni wątek - Następny wątek

ghostrider

25 Maj 2011, 20:55:36 Ostatnia edycja: 25 Maj 2011, 22:55:31 by karola
Witam wszystkich.   Mam problem w swojej kawie, a mianowicie coś mi stuka w silniku. Kupiłem moto miesiąc temu, po wymianie oleju na sikolene 10W40 jeżdziłem tydzien czasu, a że wtedy było zimno było ok. Dopiero gdy moto złapało temperaturę coś zaczeło pukać. Byłem u jednego mechhanika i wykluczył panewke, stwierdził że może to być luz zaworowy lub coś z napinaczem rozrządu że tak stuka.Na wolnych obrotach prawie nie słychać, troszkę gazu i zaczyna się klekotać im więcej gazu tym szybciej i wyrażnie.j Dodam że na tej awarii zrobiłem już100 km (głównie dojazd do mechanika) i moto dalej pali i jeżdzi. Może ktoś podpowiedziec co to może być i do kogo najlepiej się udać ? Zaraz podam link do filmiku i dodam, że filmik jest nagrywany na pół ssaniu przy 2 tyś obrotów, dlatego tak równo stuka. Gdy wcisne sprzegło nie ma róznicy, tak samo jak to czy silnik jest ciepły czy zimny. Bardzo prosze o wasze opinie i o pomoc.
Oczywiście z góry dziękuje.
Zycie jest krótkie nie zmarnuj go... więc bierz go jakie jest byle z głową...

jaszczur

Nie podałeś roku produkcji motocykla i jaki ma przebieg. Nie znam Twoje motocykla ale ja bym ostawiał na rozrząd.
Poniżej masz link do mapki. Poszukaj na liście masz serwisy. Sporo osób na forum poleci Ci RevTec znajdziesz ich też na mapce.
http://www.motocykle.kielce.com.pl/motocyklowa-mapa-kielc.html


ghostrider

26 Maj 2011, 17:19:30 #2 Ostatnia edycja: 27 Maj 2011, 10:08:10 by karola
Rok produkcji to 1995 a przebieg 59 tys. Staram się wrzucic ten filmik, ale od wciąż nie moge - problemy z netem. Dzis powinien na wieczór być.



Używaj w postach znaków interpunkcyjnych.
Zycie jest krótkie nie zmarnuj go... więc bierz go jakie jest byle z głową...

ghostrider

Zycie jest krótkie nie zmarnuj go... więc bierz go jakie jest byle z głową...

Arek

Obstawiałbym na coś w sprzęgle ew. właśnie w rozrządzie.
Myślę że powinieneś zagadać do Maria z forum (Mariokawasaki), on ma ten model i zna go raczej na pamięć, na pewno Ci pomoże  ;) ;)

Rufus

ja bym obstawiał za duże luzy zaworowe, jeśli się czujesz na siłach to możesz potwierdzić lub wykluczyć tą teorię mierząc je po prostu szczelinomierzem, jeśli sam wolisz nie ruszać to do serwisu goń.
kom: 698 870 876

jaszczur

Cytat: Rufus w 26 Maj 2011, 23:24:00
ja bym obstawiał za duże luzy zaworowe, jeśli się czujesz na siłach to możesz potwierdzić lub wykluczyć tą teorię mierząc je po prostu szczelinomierzem, jeśli sam wolisz nie ruszać to do serwisu goń.

Możliwe że mogą być też luzy nie wiadomo kiedy były regulowane zawory. Koszt regulacji od 100-200zł w zależności od modelu motocykla. Jedz lepiej do mechanika. Z tego co piszesz to na razie motocykl odpala i nim jeździsz ale w końcu może nie zapalić a naprawa motocykla być po prostu nie opłacalna.

ghostrider

Witam wszystkich.
Po wizycie u maria troche smutno jednak poszedł wałek rozrządu koszty naprawy troche wysokie ale cóż jak chce się jezdzić trzeba je po prostu ponieśc. W następnym tygodniu zaprowadzam maszyne do niego i mam nadzieje że wszystko będzie ok, powiedział mi że postara się ją doprowadzić do stanu użytkowalności. Dzięki za wasze opinie i do zobaczenia na drodze...
Zycie jest krótkie nie zmarnuj go... więc bierz go jakie jest byle z głową...