19 Wrzesień 2020, 01:05:55

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.



2011/04/17 - Częstochowa

Zaczęty przez Mati, 15 Styczeń 2011, 17:42:34

Poprzedni wątek - Następny wątek

Lukasz_gsxr

Jak kupie moto do tego czasu to tez bede napewno...
suzuki rulezzzzzzzzzz

domis14

Prawdopodobne pojadę. Choć głównie uprawiam stunt, to jak już jadę w trasę to lubie trochę szybciej w miare możliwości mojej Hondy (na dłuższą trasę ok. 125 km/h żeby nie żarła jak smok) ta szybsza grupa jaką ma średnią prędkość ? Bo domyślam się, że pewnie znacznie większą ;/

jaszczur

11 Marzec 2011, 08:42:44 #17 Ostatnia edycja: 11 Marzec 2011, 11:34:31 by Jaszczur
Cytat: domis14 w 10 Marzec 2011, 23:57:43
Prawdopodobne pojadę. Choć głównie uprawiam stunt, to jak już jadę w trasę to lubie trochę szybciej w miare możliwości mojej Hondy (na dłuższą trasę ok. 125 km/h żeby nie żarła jak smok) ta szybsza grupa jaką ma średnią prędkość ? Bo domyślam się, że pewnie znacznie większą ;/

Sądzę, że w tych granicach prędkości. Tak naprawdę to prowadzący nadaję tempo, a w lusterkach obserwuje grupę. Zawsze możesz jechać w ogonku grupy tam częściej trzeba odkręcić manetkę z gazem - efekt gumy w grupie.

Cezary

Ja z mila ochota pojade ale bede musial w grupie wolniejszej:(
To moze zrobmy liste??
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszaja dusze..

Cezary

11 Marzec 2011, 20:02:33 #19 Ostatnia edycja: 11 Marzec 2011, 20:04:18 by cezary-alien
1. cezary-alien gr.wolna ;D
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszaja dusze..

MICHAŁ

jeśli nic się nie zmieni to ja również lecę

Słoniu

Witam. Jazda w grupie to wzajemny szacunek i zaufanie. I nie ma to żadnego znaczenia czy jedziemy 40 czy 140 . Jadąc grupą jesteśmy jedną całością.Najważniejsze jest bezpieczeństwo i radość ze wspólnej jazdy.Więc decydując się na wspólną wyprawę musimy dostosować się do naszych kompanów i zaakceptować wszystko co może się wydarzyć.
Z czasem każdy będzie wiedział co mam na myśli.   8)Słoniu.
SŁONIU
660346122

pająk

1. cezary-alien gr.wolna
2. pająk - wolna
mobile: 661 894 184                     A2Rh+

Rafau

W zeszłym roku jak jechaliśmy nie było podziału na żadne grupy... Jechaliśmy normalnie wszyscy razem. Było nas ok 15 i prędkość wynosiła od 90km/h do 120 no momentami 130km/h. Nikt nie narzekał i było ok. Jedyne co pamiętam to jak rano z domu wyjeżdżałem to były 2 stopnie na + , ale potem już było bajecznie ciepło, wręcz gorąco:P

Mati

Rafau :) ;) Słoniu :) ;) Jestam tego samego zdania ;D Po kiego dzwona dzielic  >:( jedziemy razem a jak ktos chce zapi.......c to godzine po nas niech wyjedzie :(   W niedziele na smiganiu byl kolega na 250 cm i dalismy rade i nie bylo 40 50 tylko jak zwykle 90 120 i bylo fajnie :) >:( Moim skromnym zdaniem niema co dzielic tylko jechac razem i cieszyc sie(mam nadzieje)z ladnej pogody
Jazda na motocyklu jest najprzyjemniejszą rzeczą jaką można robić w ubraniu
!

jaszczur

Cytat: Mati w 15 Marzec 2011, 20:15:17
Rafau :) ;) Słoniu :) ;) Jestam tego samego zdania ;D Po kiego dzwona dzielic  >:( jedziemy razem a jak ktos chce zapi.......c to godzine po nas niech wyjedzie :(   W niedziele na smiganiu byl kolega na 250 cm i dalismy rade i nie bylo 40 50 tylko jak zwykle 90 120 i bylo fajnie :) >:( Moim skromnym zdaniem niema co dzielic tylko jechac razem i cieszyc sie(mam nadzieje)z ladnej pogody

Mati 120 było chyba przy wyprzedzaniu bo na trasie raczej 80-90. Co innego jak jedzie 5-6 motocykli w grupie co innego jak jedzie 20. Wtedy Ci ostatni muszę już przycisnąć :)

Cezary

15 Marzec 2011, 22:47:13 #26 Ostatnia edycja: 15 Marzec 2011, 23:16:10 by cezary-alien
Mam nadzieje ze moj KLEkot bedzie juz gotowy bo bardzo chcialbym jechac:)
Ile osob w ubieglym roku jechalo??
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszaja dusze..

Rafau

Cytat: cezary-alien w 15 Marzec 2011, 22:47:13
Ile osob w ubieglym roku jechalo??


Z tego co mniej więcej naliczyłem to było 15 motocykli ze ściegiennego.
Szybsza grupa, nie związana z forum poleciała o 9 z pod makro, ale oni strasznie gnali xD

ZWIERZU

ja też z chęcią dołącze tylko nie wiem czy uda mi się wyruszyć z grupą czy złapię Was gdzieś na trasie. Zależy czy będę w Ck czy w Olkuszu
Zwierzu (Dawid Brodziński) tel 669906864

Arturo

Niedzielny kierowca