19 Wrzesień 2020, 05:51:17

Aktualności:

>>> SPOTKANIA KFM <<<
Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkania: każdy PIĄTEK 19:00 - LOKAL CKR
Szczegóły w wątku.

Mitaro

Zaczęty przez Mitaro, 1 Styczeń 2011, 12:35:15

Poprzedni wątek - Następny wątek

Mitaro

Witam wszystkich.
Dopiero zaczynam przygodę z 2oo. Jeżdżę małym sprzętem podróbą yamahy XV250 z Lifana. Motur mam od czerwca 2010 więc dopiero uczę się ogarniać tą bestie :) Jak się nie rozpadnie ten chiński shitex to możne jakoś razem pośmigamy w tym sezonie i będę wstanie dogonić was tym pierdzi-kółkiem.
Dobrze że z zawodu jestem mechanik to umiem posklejać ten chiński shitex jak się rozkraczy, bądź połatać elastyczne spawy ramy drewnianą elektrodą :D
Więc do zobaczenia na drodze. 

pająk

witaj!
Ponieważ wszystkie parametry regulacyjne podobnie jak pozespoły i akcesoria pasują idealnie od Yamahy Virago masz szansę stać się w przyszłości użytkownikiem prawdziwego japońskiego motonga... ;)
mobile: 661 894 184                     A2Rh+

Kuba`125

Dogonisz dogonisz ja 125 ganiałem z większym moto i jakoś dało rade :).Witam i do zobaczenia na drodze/zlocie
Dziewięć pięć czteRRy ;D

Buchaj

Cześć.
Na wspólnym lataniu są dwie grupy jedna która leci z przodu sobie i druga grupa która leci troszkę wolniej z tyłu czyli nie bd miał problemu:)
Pozdrawiam
Tutaj chodzi o pasję...

Naitsabes

Witamy na forum  8)

PRIM76

Sie masz kolego-od czegoś trzeba zacząć.....pozdro na drodze. ;D

jaszczur

2 Styczeń 2011, 12:07:03 #6 Ostatnia edycja: 22 Luty 2011, 22:41:34 by Jaszczur
Witaj na KFM :)

Zapraszamy na otwarte spotkania motocyklistów. W okresie zimowym w piątki od godziny 19 do Pizzeria Galeon (Rumcajs) na róg ul. Warszawskiej i Jeleniowskiej w Kielcach.
Poniżej link do mapki dla o2o, która może się przydać i pomoże Ci do nas trafić :)
http://www.motocykle.kielce.com.pl/motocyklowa-mapa-kielc.html

Rafał

"Długa i ciężka jest droga, która z Piekła wiedzie ku Światłu"